Срок размещения вакансии истёк или кандидат был найден.
Operator call centru
AMAYA GRUP
30 января 2013
Кишинев
• Să efectueze apeluri de ieșire pentru a informa populația și a atrage noi clienți.
• Să preia apelurile de intrare.
• Să identifice, să cerceteze și să rezolve problemele clienților utilizând sistemul computerizat
• Să urmărească procesul de rezolvare a cerințelor clienților care nu pot fi soluționate momentan
• Să ofere clienților la telefon o deservire care lasă o impresie pozitivă
• Să preia apelurile de intrare.
• Să identifice, să cerceteze și să rezolve problemele clienților utilizând sistemul computerizat
• Să urmărească procesul de rezolvare a cerințelor clienților care nu pot fi soluționate momentan
• Să ofere clienților la telefon o deservire care lasă o impresie pozitivă
Адрес:
Кишинев
Дата актуализации:
30 января 2013
Срок размещения вакансии истёк или кандидат был найден.
Отклик отправлен!
Зарегистрированные на сайте кандидаты чаще получают ответы от работодателей и могут напрямую общаться с ними в ЧАТЕ.