Operator call centru
Nova Porta
12 сентября 2025
Кишинев, Чеканы
С опытом
Полный день
Не имеет значение
На территории работодателя
Cerințe:
Abilități excelente de comunicare verbală și scrisă în limba română și rusă;
Capacitatea de a gestiona mai multe sarcini simultan;
Atitudine pozitivă și orientare către client;
Cunoștințe bune de utilizare a calculatorului și a pachetului MS Office;
Experiență anterioară în domeniul call center-ului sau în relațiile cu clienții reprezintă un avantaj.
Ce vei face?
Vei răspunde la solicitarea clienților;
Vei promova și vinde produsele companiei;
Vei oferi informație cu privire la produsele și serviciile companiei.
Oferim
Salariu motivant;
Condiţii favorabile de munca;
Prânz, ceai și cafea din contul companiei;
Oportunități de dezvoltare profesională.
Program de lucru:
Luni - Vineri: 09:00 - 18:00
Sâmbătă – 09.00 – 15.00 (de serviciu, o data la 3 săptămîni)
Dacă te regăsești în descrierea de mai sus, trimite CV-ul la adresa: hr@novaporta.md, iar noi te vom contacta.
Abilități excelente de comunicare verbală și scrisă în limba română și rusă;
Capacitatea de a gestiona mai multe sarcini simultan;
Atitudine pozitivă și orientare către client;
Cunoștințe bune de utilizare a calculatorului și a pachetului MS Office;
Experiență anterioară în domeniul call center-ului sau în relațiile cu clienții reprezintă un avantaj.
Ce vei face?
Vei răspunde la solicitarea clienților;
Vei promova și vinde produsele companiei;
Vei oferi informație cu privire la produsele și serviciile companiei.
Oferim
Salariu motivant;
Condiţii favorabile de munca;
Prânz, ceai și cafea din contul companiei;
Oportunități de dezvoltare profesională.
Program de lucru:
Luni - Vineri: 09:00 - 18:00
Sâmbătă – 09.00 – 15.00 (de serviciu, o data la 3 săptămîni)
Dacă te regăsești în descrierea de mai sus, trimite CV-ul la adresa: hr@novaporta.md, iar noi te vom contacta.
Адрес:
Кишинев, Чеканы
str. Uzinelor 11W
str. Uzinelor 11W
Дата актуализации:
12 сентября 2025
Отклик отправлен!
Зарегистрированные на сайте кандидаты чаще получают ответы от работодателей и могут напрямую общаться с ними в ЧАТЕ.