Срок размещения вакансии истёк или кандидат был найден.
Operator call-centru /portugheză
SC GPG Consulting SRL
14 ноября 2015
Кишинев
GPG – Global Phoning Group este o companie outsourcing în plină dezvoltare ce operează o paletă largă de servicii BPO. Activând pe piaţă din 2007, GPG oferă servcii de call center la cel mai înalt nivel.
Candidatul ideal:
se adaptează uşor diferitelor tipologii de clienţi cu care intră în contact pentru o comunicare eficientă şi corectă de ambele părţi;
este atent la detalii, are o atitudine pozitivă în general şi poate lucra în condiţii de presiune şi termene limită;
este o persoană deschisă, comunică uşor şi corect atât verbal cât şi în scris;
are cunoştinţe bune de operare PC (pachetul Office, e-mail);
cunoaşte bine limba portucheză (vorbită şi scrisă)
Candidatul ideal:
se adaptează uşor diferitelor tipologii de clienţi cu care intră în contact pentru o comunicare eficientă şi corectă de ambele părţi;
este atent la detalii, are o atitudine pozitivă în general şi poate lucra în condiţii de presiune şi termene limită;
este o persoană deschisă, comunică uşor şi corect atât verbal cât şi în scris;
are cunoştinţe bune de operare PC (pachetul Office, e-mail);
cunoaşte bine limba portucheză (vorbită şi scrisă)
Адрес:
Кишинев
Дата актуализации:
14 ноября 2015
Срок размещения вакансии истёк или кандидат был найден.
Ваше резюме успешно отправлено! 🥳
Зарегистрируйтесь сейчас, чтобы отслеживать статус вашего резюме!
Доставлено
и
Просмотрено