Срок размещения вакансии истёк или кандидат был найден.
Operator call centru (chişinău)
7 февраля 2014
Кишинев
RESPONSABILITĂŢI:
- Telefonarea si consultarea clienţilor prin telefon;
- Introducerea corecta si completa a informaţiei necesare în sistemul informaţional.
CERINŢE:
- Studii superioare finisate studiile în domeniul TI;
- cunoştinţe avansate în domeniul tehnologiilor informaţionale;
- Experienţă de activitate în domeniu va constitui un avantaj ;
- Capacitatea de a lucra in echipa ;
- Cunoaşterea limbilor româna şi rusă la perfecţie;
- Punctualitate, rezistenta la stres;
- Abilităţi şi dorinţa de a studia;
- Cunoaşterea calculatorului la nivelul utilizatorului experimentat;
- Abilităţi de comunicare şi convingere.
Se oferă ofera un pachet salarial motivant, oportunitatea dezvoltarii unei cariere intr-o echipa de profesionisti, training-uri de specialitate si un mediu de lucru modern
- Telefonarea si consultarea clienţilor prin telefon;
- Introducerea corecta si completa a informaţiei necesare în sistemul informaţional.
CERINŢE:
- Studii superioare finisate studiile în domeniul TI;
- cunoştinţe avansate în domeniul tehnologiilor informaţionale;
- Experienţă de activitate în domeniu va constitui un avantaj ;
- Capacitatea de a lucra in echipa ;
- Cunoaşterea limbilor româna şi rusă la perfecţie;
- Punctualitate, rezistenta la stres;
- Abilităţi şi dorinţa de a studia;
- Cunoaşterea calculatorului la nivelul utilizatorului experimentat;
- Abilităţi de comunicare şi convingere.
Se oferă ofera un pachet salarial motivant, oportunitatea dezvoltarii unei cariere intr-o echipa de profesionisti, training-uri de specialitate si un mediu de lucru modern
Адрес:
Кишинев
Дата актуализации:
7 февраля 2014
Срок размещения вакансии истёк или кандидат был найден.
Ваше резюме успешно отправлено! 🥳
Зарегистрируйтесь сейчас, чтобы отслеживать статус вашего резюме!
Доставлено
и
Просмотрено