Operator call center

Smart Imobil
Город: Кишинев
Образование: Любое
Опыт работы: Любой
Зарплата: Не указана
График: Полный рабочий день
Operator Call-Centru

Responsabilități față de candidat:
- Vînzarea prin telefon a serviciilor companiei
- Căutarea activă a potențialilor clienți și contactarea clienților existenți în vederea necesității procurării unui imobil, a transmiterii imobilului în chirie, a spațiilor comerciale, etc
- Oferă informații conform criteriilor transmise de către client, emite și transmite emailuri, faxuri, scrisori la solicitarea clienților despre ofertele existente
- Verifică veridicitatea și corectitudinea informațiilor introduse în CRM, baze de date, etc
- Actualizează baza de date a companiei cu clienți noi și coordonează această bază cu agenții companiei
- Oferirea de consultații potențialilor client în vederea prestării serviciilor imobiliare.

Cerințe față de candidați:
- Abilitati de negociere
- Cunoaşterea PC nivel mediu
- Limba Română/Rusă
- Constituie un avantaj experiența în vînzări prin telefon
- Disciplinare, responsabilitate, abilitate de lucru în echipă
- Aptitudinea de a exprima logic şi structurat gîndurile

Compania garantează:
- Loc de muncă modern amplasat: Sadoveanu 4/10
- Orarul de muncă: Luni - Vineri 9:00 - 18:00,
- Salariu 5000- 9500 MDL
- Pachet social deplin
- Posibilitate de avansare
- Telefon corportiv
- Un mediu de lucru profesionist și condiții de lucru modern
- Instruire obligatorie în domeniul imobiliare precum și traininguri de perfecționare a tehnicilor de vînzări și negociere.

ATENTIE: Expediați CV-ul cu POZA la email: hr@cvartalimobil.md , cu mențiunea ”SEF DEPARTAMENT CALL CENTRU”.
PEOperator Call-Centru
Responsabilități față de candidat:
- Vînzarea prin telefon a serviciilor companiei
- Căutarea activă a potențialilor clienți și contactarea clienților existenți în vederea necesității procurării unui imobil, a transmiterii imobilului în chirie, a spațiilor comerciale, etc
- Oferă informații conform criteriilor transmise de către client, emite și transmite emailuri, faxuri, scrisori la solicitarea clienților despre ofertele existente
- Verifică veridicitatea și corectitudinea informațiilor introduse în CRM, baze de date, etc
- Actualizează baza de date a companiei cu clienți noi și coordonează această bază cu agenții companiei
- Oferirea de consultații potențialilor client în vederea prestării serviciilor imobiliare.

Cerințe față de candidați:
- Abilitati de negociere
- Cunoaşterea PC nivel mediu
- Limba Română/Rusă
- Constituie un avantaj experiența în vînzări prin telefon
- Disciplinare, responsabilitate, abilitate de lucru în echipă
- Aptitudinea de a exprima logic şi structurat gîndurile

Compania garantează:
- Loc de muncă modern amplasat: Maria Cebotari 4, Centru
- Orarul de muncă: Luni - Vineri 9:00 - 18:00,
- Salariu 4000- 1000 MDL
- Pachet social deplin
- Posibilitate de avansare
- Telefon corportiv
- Un mediu de lucru profesionist și condiții de lucru modern
- Instruire obligatorie în domeniul imobiliare precum și traininguri de perfecționare a tehnicilor de vînzări și negociere.

ATENTIE: Expediați CV-ul cu POZA la email: onlineoficiu@gmail.com , cu mențiunea ”DEPARTAMENT CALL CENTRU”.
PENTRU MAI MULTE DETALII NU EZITATI SA NE APELATI
067472152
Телефон:
067472152
Контактное лицо:
Dumitru
E-mail:
Прикрепить CV Создать CV
Прикрепить CV

Укажите ваше Имя и Фамилию

Создайте лучшее CV в Молдове!

Заполните CV на Rabota.md
и в один клик отправляйте в любую компанию!

Это займет 10 минут

У вас уже есть CV на нашем сайте?
Войти на сайт


Создайте лучшее CV в Молдове!

Заполните CV на Rabota.md
и в один клик отправляйте в любую компанию!

Это займет 10 минут

У вас уже есть CV на нашем сайте?
Создать CV


Отправить CV

Укажите желаемую вакансию


Закрыть
Готово!
Твое резюме успешно отправлено 🥳
Закрыть