Срок размещения вакансии истёк или кандидат был найден.
Operator Call-center
Amaya
10 мая 2012
Кишинев
Functia: Call-Center Operator
Scopul general al functiei: Asigurarea relatiilor Client - Compania
Obligaţiile de serviciu:
1.Asigurarea serviciului clientela.
- preluarea apelurilor clientilor;
- oferirea de asistenta telefonica clientilor;
- acordarea suportului pentru rezolvarea problemelor clientului;
- efectuarea apelurilor de iesire pentru a informa populatia si a atrage noi clienti
2. Respectarea standardelor si a indicatorilor de calitate stabilita.
-asigurarea unei evidente clare a activitatii desfasurate.
-adoptarea unei atitudini pozitive si orientate catre client.
Cerinte:
- Cunoaşterea perfecta a limbii romane si ruse,
- cunosterea limbii engleze va fi un avantaj;
- cunoştinţe medii de operare a computerului (Windows, Microsoft Office)
- Comunicarea avansata si eficientă,
- Posedarea unei voci placute,
- Utilizarea mijloacelor tehnice de birou etc.
Experienţă profesională: expirienta de lucru in Call-Center va fi un avantaj.
Atitudini/comportamente:
responsabilitate,
respect faţă de oameni,
disciplină,
rezistentă la efort şi stres,
tendinţă spre dezvoltare profesională continuă,
atitudine pozitiva, dorinta de a invata lucruri noi .
Se ofera: Pachetul social deplin, nivelul mediu de salarizare, conditii de lucru bune, posibilitatea de crestere profesionala.
Persoanele interesate sunt rugate sa depuna CV , indicand postul dorit, pe adresa de e-mail:
Scopul general al functiei: Asigurarea relatiilor Client - Compania
Obligaţiile de serviciu:
1.Asigurarea serviciului clientela.
- preluarea apelurilor clientilor;
- oferirea de asistenta telefonica clientilor;
- acordarea suportului pentru rezolvarea problemelor clientului;
- efectuarea apelurilor de iesire pentru a informa populatia si a atrage noi clienti
2. Respectarea standardelor si a indicatorilor de calitate stabilita.
-asigurarea unei evidente clare a activitatii desfasurate.
-adoptarea unei atitudini pozitive si orientate catre client.
Cerinte:
- Cunoaşterea perfecta a limbii romane si ruse,
- cunosterea limbii engleze va fi un avantaj;
- cunoştinţe medii de operare a computerului (Windows, Microsoft Office)
- Comunicarea avansata si eficientă,
- Posedarea unei voci placute,
- Utilizarea mijloacelor tehnice de birou etc.
Experienţă profesională: expirienta de lucru in Call-Center va fi un avantaj.
Atitudini/comportamente:
responsabilitate,
respect faţă de oameni,
disciplină,
rezistentă la efort şi stres,
tendinţă spre dezvoltare profesională continuă,
atitudine pozitiva, dorinta de a invata lucruri noi .
Se ofera: Pachetul social deplin, nivelul mediu de salarizare, conditii de lucru bune, posibilitatea de crestere profesionala.
Persoanele interesate sunt rugate sa depuna CV , indicand postul dorit, pe adresa de e-mail:
Адрес:
Кишинев
Дата актуализации:
10 мая 2012
Срок размещения вакансии истёк или кандидат был найден.
Ваше резюме успешно отправлено! 🥳
Зарегистрируйтесь сейчас, чтобы отслеживать статус вашего резюме!
Доставлено
и
Просмотрено