Operator call-center

PiataVaz.md
Город: Кишинев
Образование: Среднее-специальное
Опыт работы: От 2-х до 5-и лет
Зарплата: Не указана
График: Полный рабочий день
Call center pentru servicii de asistență responsabilități:

- Primirea apelurilor primite;
- Suport consultativ
- Serviciu de linie telefonică - lucrează cu reclamații și dorințe;
- Furnizarea clienților de informații despre companie: servicii, promoții, tarife etc.
- Mentinerea vanzarilor telefonice si a bazei de clienti;

Cerințele operatorului de call center:

Dicție bună și timbru plăcut al vocii - clienții răspund mai bine la răspunsuri clare atunci când înțeleg operatorul de la prima dată și nu este nevoie să repete sau să întrebe din nou ceea ce s-a spus. Un timbru scăzut al vocii este perceput mai bine de ureche și inspiră mai multă încredere interlocutorului decât o voce înaltă sau sonoră.
Alfabetizare, cunoaștere a limbii și eticheta de comunicare - candidatul dumneavoastră trebuie să aibă o limbă literară fără accent, să nu folosească cuvinte parazite în comunicare, să fie politicos și atent cu interlocutorul.
Sociabilitate - un astfel de operator poate găsi o abordare față de fiecare client, construiește o conversație în mod logic, fără a se abate de la subiectul principal, oferă răspunsuri înțelese și clare.
Телефон:
068783421
Контактное лицо:
Alexei Filatov
E-mail:
Сайт:
https://piatavaz.md/ro/
Прикрепить CV CV с сайта
Прикрепить CV

Укажите ваше Имя и Фамилию

Есть CV на сайте? Вход
Отправить CV

Укажите желаемую вакансию

Добавить сопроводительное письмо
Закрыть
Готово!
Твое резюме успешно отправлено 🥳
Закрыть