Срок размещения вакансии истёк или кандидат был найден.
Operator baze de date hoteliere
Amadeus Travel Lufthansa City Center
27 апреля 2016
Кишинев
CANDIDATUL IDEAL:
--------------------------
- cunoştinţe operare PC (experinta in lucrul cu baze de date constituie un avantaj);
- cunoştinţe avansate Excel;
- capacitate de concetrare si atentie la detaliu;
- are o viteza buna de introducere a datelor de la tastatura si acuratete ridicata;
- capacitate de analiză şi sinteză a informatiilor;
- capacitate de adaptare;
- orientare spre satisfactia clientilor si partenerilor;
- spirit de echipă;
- experienţă profesională minim 6 luni (constituie un avantaj);
- studii superioare finisate, preferabil în domeniul tehnic/ IT
- cunoaşterea la nivel mediu a limbii engleze.
RESPONSABILITĂŢI:
- introducerea de informatii in sistemul de baze de date al organizatiei pe baza unor documente in format tiparit sau fisiere electronice;
- importul de informatii in sistemul de baze de date al organizatiei
- utilizarea sistemului de baze de date pentru generarea de rapoarte si liste de corespondenta;
- intretinerea calitatii informatiilor prin eliminarea datelor eronate si a dublurilor
- comunicarea telefonica si in scris cu parteneri ai organizatiei in vederea adaptarii serviciilor la nevoile lor specifice;
BENEFICII:
- mediu de lucru placut intr-un colectiv motivat;
- echipă tanara şi dinamică
- salarizare competitiva;
- acces la tehnologie de ultimă generaţie;
- posibilităţi de training;
- cultură organizaţională orientată spre performanta si excelenţă;
- posibilitate de continuitate si dezvoltare in cariera.
Doritorii de a aplica la postul anuntat sunt invitati sa transmita CV la director@amadeus.md
--------------------------
- cunoştinţe operare PC (experinta in lucrul cu baze de date constituie un avantaj);
- cunoştinţe avansate Excel;
- capacitate de concetrare si atentie la detaliu;
- are o viteza buna de introducere a datelor de la tastatura si acuratete ridicata;
- capacitate de analiză şi sinteză a informatiilor;
- capacitate de adaptare;
- orientare spre satisfactia clientilor si partenerilor;
- spirit de echipă;
- experienţă profesională minim 6 luni (constituie un avantaj);
- studii superioare finisate, preferabil în domeniul tehnic/ IT
- cunoaşterea la nivel mediu a limbii engleze.
RESPONSABILITĂŢI:
- introducerea de informatii in sistemul de baze de date al organizatiei pe baza unor documente in format tiparit sau fisiere electronice;
- importul de informatii in sistemul de baze de date al organizatiei
- utilizarea sistemului de baze de date pentru generarea de rapoarte si liste de corespondenta;
- intretinerea calitatii informatiilor prin eliminarea datelor eronate si a dublurilor
- comunicarea telefonica si in scris cu parteneri ai organizatiei in vederea adaptarii serviciilor la nevoile lor specifice;
BENEFICII:
- mediu de lucru placut intr-un colectiv motivat;
- echipă tanara şi dinamică
- salarizare competitiva;
- acces la tehnologie de ultimă generaţie;
- posibilităţi de training;
- cultură organizaţională orientată spre performanta si excelenţă;
- posibilitate de continuitate si dezvoltare in cariera.
Doritorii de a aplica la postul anuntat sunt invitati sa transmita CV la director@amadeus.md
Адрес:
Кишинев
Дата актуализации:
27 апреля 2016
Срок размещения вакансии истёк или кандидат был найден.
Ваше резюме успешно отправлено! 🥳
Зарегистрируйтесь сейчас, чтобы отслеживать статус вашего резюме!
Доставлено
и
Просмотрено