Ofițer de credite, Chișinău
Sebo Credit SRL
3 декабря 2025
Кишинев, Ботаника
От 1 года
Гибкий график
Высшее
На территории работодателя
Принимаем и людей с инвалидностью
Responsabilități:
Asigură deservirea rapidă și de calitate a clienților;
Furnizează informația corectă și detaliată cu privire la produsele și serviciile companiei;
Cross selling;
Răspunde într-un mod profesionist și în timp util la reclamațiile, întrebările și cererile clienților;
Asigură introducerea, verificarea și actualizarea rapidă și exactă a informației în baza de date;
Operațiuni cu numerarul și evidența acestuia;
Păstrarea registrelor operațiunilor zilnice;
Raportarea zilnică;
Alte responsabilități legate de deservirea clienților.
Cerințe:
Studii superioare;
Experiență în aceeași poziție - 1 an (constituie un avantaj);
Experiență în tranzacțiile cu numerarul (constituie un avantaj);
Limbile română, rusă;
Cunoștințe de lucru cu MS Word, MS Excel, MS Outlook;
Cunoașterea standardelor și principiilor de deservire a clienților.
Aptitudini:
Simț înalt al responsabilității;
Abilități înalte de comunicare în scris și verbală;
Lucru în echipă;
Managementul timpului;
Lucru sub presiune;
Punctualitate.
De ce SEBO?
Salariu motivant;
Bonusuri de performanță;
Angajare oficială;
Programul de munca flexibil;
Asigurare medicală voluntară;
Experiență unică într-o companie internațională și potențial de creștere;
Traininguri și dezvoltare profesională.
Trimite CV-ul la adresa hr@sebo.md sau pe linkul https://talent.sage.hr/jobs/d8304579-5b65-4cf8-9081-2a58d1753b90
Asigură deservirea rapidă și de calitate a clienților;
Furnizează informația corectă și detaliată cu privire la produsele și serviciile companiei;
Cross selling;
Răspunde într-un mod profesionist și în timp util la reclamațiile, întrebările și cererile clienților;
Asigură introducerea, verificarea și actualizarea rapidă și exactă a informației în baza de date;
Operațiuni cu numerarul și evidența acestuia;
Păstrarea registrelor operațiunilor zilnice;
Raportarea zilnică;
Alte responsabilități legate de deservirea clienților.
Cerințe:
Studii superioare;
Experiență în aceeași poziție - 1 an (constituie un avantaj);
Experiență în tranzacțiile cu numerarul (constituie un avantaj);
Limbile română, rusă;
Cunoștințe de lucru cu MS Word, MS Excel, MS Outlook;
Cunoașterea standardelor și principiilor de deservire a clienților.
Aptitudini:
Simț înalt al responsabilității;
Abilități înalte de comunicare în scris și verbală;
Lucru în echipă;
Managementul timpului;
Lucru sub presiune;
Punctualitate.
De ce SEBO?
Salariu motivant;
Bonusuri de performanță;
Angajare oficială;
Programul de munca flexibil;
Asigurare medicală voluntară;
Experiență unică într-o companie internațională și potențial de creștere;
Traininguri și dezvoltare profesională.
Trimite CV-ul la adresa hr@sebo.md sau pe linkul https://talent.sage.hr/jobs/d8304579-5b65-4cf8-9081-2a58d1753b90
Адрес:
Кишинев, Ботаника
bd. Dacia 20
bd. Dacia 20
Дополнительно:
Готовы трудоустроить беженцев
Дата актуализации:
3 декабря 2025
Отклик отправлен!
Зарегистрированные на сайте кандидаты чаще получают ответы от работодателей и могут напрямую общаться с ними в ЧАТЕ.