Срок размещения вакансии истёк или кандидат был найден.
Office manager
HR4MOLDOVA

9 апреля 2020

Кишинев
Descrierea jobului:

Office Manager este persoana care răspunde de organizarea şi coordonarea activităţilor din sediul firmei pentru atingerea unei eficienţe organizaţionale maxime și se subordonează directorului executiv.Candidatul ideal trebuie sa manifeste atasament fata de firma în care lucreaza și confidențialitate cu privire la activitate.

Atribuții generale:

- administrează şi coordonează toate activităţile din cadrul sediului firmei.
- crează şi implementează politicile din cadrul sediului firmei.
- monitorizează personalul din cadrul sediului firmei.
- menţine ordinea şi disciplina în cadrul personalului.
- întocmeşte programul de lucru lunar precum şi programarea concediilor de odihnă.
- obţine aprobări privind diverse situaţii apărute în cadrul office.
- evaluează performanţele personalului.
- colaborează cu departamentul resurse umane la crearea de politici şi proceduri pentru recrutarea, consilierea şi instruirea personalului.
- administrează echipamentele de birou şi încheie contracte de service şi mentenanţă.
- întocmeşte şi actualizează inventarul cu obiectele şi materialele din cadrul sediului firmei (office).
- primeşte şi plăteşte facturile de utilităţi, materiale de birotică şi consumabile.
- relaţionează cu proprietarul imobilului în care se află sediul firmei, cu poliţia, cu pompieri, cu firmele de pază şi intervenţie.
- se asigură de faptul că angajaţii au toate materialele necesare.
- face prognoza privind achiziţia de diverse materiale.
- răspunde de ordinea şi curăţenia în cadrul sediului firmei.
- face aranjamente de ordin logistic pentru şedinţe şi întâlniri.
- identifica noi oportunitati in acord cu viziunea companiei.
- redactarea, înregistrarea si arhivarea documentelor specifice companiei.
- rapoarte de lucru zilnice cu realizarea task-urilor primite.
- asigurarea protocolului pentru intalnirile din interiorul organizatiei.
- organizarea agendei zilnice de întâlniri/şedinţe.

Cerinte fata de candidat:

- studii superioare – de preferat in domeniul economic si/sau administrare.
- operare PC la un nivel avansat.
- atitudine pozitiva, prezenta placuta, capacitatea de a stabili relatii interpersonale.
- putere de munca, rezistenta la stres, ambitie, consecventa, flexibilitate, creativitate si perseverenta.
- capacitatea de gestiona multiple activitati simultan.
- lucrul in echipa, transparenta in comunicare, dinamism.
- orientarea catre rezultate, dorinta mare de avansare profesionala.
- cunoasterea limbii engleze (constituie un avantaj).
- capacitate de invatare si adaptare rapida.
- cunostinte contabilitate primara*!
- să demonstreze integritate morală, seriozitate, responsabilitate, tact, diplomaţie, un raţionament corect şi confidenţialitate.
- să aibă abilităţi dezvoltate de management a stresului precum şi a timpului.
- să fie motivat şi eficient ,să aibă atenţie distributivă.
- să aibă capacitate de planificare şi prioritizare.

Oferta:

- salariu motivant de 600 EU.
- bonus de performanta.
- bonuri de masa.
- posibilitati multiple de invatare si dezvoltare in cadrul companiei.

Descrierea companiei:

Companie cu sediul principal in Italia, specializata in solutii contabile, resurse umane si solutii de managementul afacerilor, ce se face usor remarcata prin creativitatea si originalitatea solutiilor de optimizare furnizate, cu impact semnificativ asupra performantei operationale si financiare, sursa imediata de profit pentru afacerea cilentului.
Адрес:
Кишинев
Дата актуализации:
9 апреля 2020
Срок размещения вакансии истёк или кандидат был найден.
Прикрепить CV CV с сайта
Прикрепить CV

Укажите ваше Имя и Фамилию

Неверный телефон

Неверный email

Ознакомьтесь с условиями обработки персональных данных

Создайте Smart CV,
чтобы отслеживать статус вашего резюме!
Доставлено
и
Просмотрено
Есть CV на сайте? Вход
Отправить CV

Выберите вакансию

Добавить сопроводительное письмо
Ваше резюме успешно отправлено! 🥳
Зарегистрируйтесь сейчас, чтобы отслеживать статус вашего резюме!
Доставлено
и
Просмотрено