Срок размещения вакансии истёк или кандидат был найден.
Office manager
"TERRA AVIA" SRL
21 сентября 2018
Кишинев
Pentru pozitia de Office Manager cautam persoana placuta, cu bune abilitati de comunicare, punctuala, responsabila si energică.
Cerințe față de candidați:
- studii superioare finisate;
- experiență de lucru într-o poziție similară min. 6 luni;
- bune cunoștințe de operare PC (Word, Excel, E-mail, etc.);
- cunoasterea limbilor romana, rusa, engleza cu excelente abilitati de comunicare, prezentare si expunere in scris;
- aspect fizic placut si cu disponibilitate la un program flexibil in functie de necesitate;
- calități personale: grad înalt de autoorganizare și confidențialitate, inițiativă, capacități organizatorice, proactivitate, pozitivism, spirit de echipă, responsabilitate.
Responsabilitățile postului:
efectuarea activităţilor de secretariat și cancelarie;
evidenta corespondentei, asigurind transmiterea, recepționarea dupa destinatie a documentelor primite-transmise prin poștă, fax, poștă electronică;
contactarea si preluarea apelurilor telefonice și email-urilor, întîmpinarea și orientarea vizitatorilor;
elaborarea și redactarea scrisorilor oficiale și a documentelor;
administrarea oficiului companiei: consumabile (ceai, cafea, apă), birotică;
arhivarea si asigurarea circulației documentelor interne.
Conditii de munca:
- program de lucru full-time (9-17 de luni-vineri);
- salariul stabil;
- loc de muncă confortabil;
- colectiv prietenos.
Adresa oficiului: mun.Chisinau,str.Grenoble 259/3
Dacă consideri că faci față cerințelor specificate, expedieză CV-ul (cu poza) la adresa electronică: secretary@terraavia.com, office@terraavia.com
Mulţumim tuturor persoanelor interesate, doar candidaţii selectaţi vor fi contactaţi pentru interviu.
Cerințe față de candidați:
- studii superioare finisate;
- experiență de lucru într-o poziție similară min. 6 luni;
- bune cunoștințe de operare PC (Word, Excel, E-mail, etc.);
- cunoasterea limbilor romana, rusa, engleza cu excelente abilitati de comunicare, prezentare si expunere in scris;
- aspect fizic placut si cu disponibilitate la un program flexibil in functie de necesitate;
- calități personale: grad înalt de autoorganizare și confidențialitate, inițiativă, capacități organizatorice, proactivitate, pozitivism, spirit de echipă, responsabilitate.
Responsabilitățile postului:
efectuarea activităţilor de secretariat și cancelarie;
evidenta corespondentei, asigurind transmiterea, recepționarea dupa destinatie a documentelor primite-transmise prin poștă, fax, poștă electronică;
contactarea si preluarea apelurilor telefonice și email-urilor, întîmpinarea și orientarea vizitatorilor;
elaborarea și redactarea scrisorilor oficiale și a documentelor;
administrarea oficiului companiei: consumabile (ceai, cafea, apă), birotică;
arhivarea si asigurarea circulației documentelor interne.
Conditii de munca:
- program de lucru full-time (9-17 de luni-vineri);
- salariul stabil;
- loc de muncă confortabil;
- colectiv prietenos.
Adresa oficiului: mun.Chisinau,str.Grenoble 259/3
Dacă consideri că faci față cerințelor specificate, expedieză CV-ul (cu poza) la adresa electronică: secretary@terraavia.com, office@terraavia.com
Mulţumim tuturor persoanelor interesate, doar candidaţii selectaţi vor fi contactaţi pentru interviu.
Адрес:
Кишинев
Дата актуализации:
21 сентября 2018
Срок размещения вакансии истёк или кандидат был найден.
Ваше резюме успешно отправлено! 🥳
Зарегистрируйтесь сейчас, чтобы отслеживать статус вашего резюме!
Доставлено
и
Просмотрено