Срок размещения вакансии истёк или кандидат был найден.
Office manager
IM LKW ALEKS SPEDITION SRL
24 ноября 2012
Кишинев
. APTITUDINI:
-capacitate de organizare si conducere a activitatii serviciului.
-corectitudine, tenacitate, seriozitate, atitudine principiala in relatia cu oamenii.
-dinamism, meticulozitate si adaptabilitate.
-pastrarea unui nivel de inteligenta generala peste medie (capacitate de sinteza si de analiza,o judecata rapida)
Responsabilitati si sarcini:
-va face fata programului de lucru de la 08:30 pana la 17:30,
-va face parte din echipa de serviciu in zilele de odihna, prin prezentarea la locul de munca sambata de la 09:00 pana la 15:00.
-va mentine oficiul companiei (filialiei) intr-o forma estetica(dirijarea persoanei responsabile pentru curatenie; achizitionarea produselor de larg consum si uneltelor, instrumentelor, rechizitelor necesare responsabilului pentru curatenie in lucrul sau si a celorlalti membri ai echipei iar in caz de necesitate rezolvarea problemelor aparute si evitarea lor din timp).
- va intampina clientii si vizitatorii, va semna pentru livrari, va primi si va distribui corespondenta, va organiza spatiul de receptie
-va organiza participarea firmei la diferite evenimente (deplasari, protocol, targuri, expozitii, congrese, etc).
-va duce evidenta contractelor cu clientii si furnizorii (redactarea actelor aditionale, verificarea perioadei de expirare a contractelor si reinnoirea acestora conform termenilor contractuali).
-va duce evidenta cheltuielilor lunare, inclusiv consumul intern (birotica-papetarie, curierat, servicii bancare, servicii curatenie, deplasari, etc); realizarea de raportari in excel pe baza analizei acestor cheltuieli ( 1 data pe luna ).
-va prelua sunetele survenite de la clientii companiei iar in lipsa celorlalti angajati va prelua obligatoriu corespondenta lor prin: telefon,e-mail, fax coordonand aceasta cu destinatarul sau.
-va contacta obligatoriu clientii potentiali inregistrati in baza de date existenta a companiei sau una achizitionata de la alti agenti specializati in crearea si producerea bazelor de date.
-va stabili un orar eficient in ceea ce priveste contactarea prin telefon, e-mail, fax a clientilor potentiali sau a celor deja existenti din bazele de date existente ale companiei.
-va mentine relatia intre companie si clienti intr-o maniera decenta fara excese si abuzuri avand obligatoriu ca limbi de comunicare-limba romana si limba rusa, pastrand o gramatica cit mai avansata.
-va supraveghea o functionare buna a calculatoarelor(antivirus,retea interna, internet,WI-FI ), fotocopiatoare, faxuri, telefoane,imprimante,aparate telefonice, GSM, centrul muzical ,boxe.
-capacitate de organizare si conducere a activitatii serviciului.
-corectitudine, tenacitate, seriozitate, atitudine principiala in relatia cu oamenii.
-dinamism, meticulozitate si adaptabilitate.
-pastrarea unui nivel de inteligenta generala peste medie (capacitate de sinteza si de analiza,o judecata rapida)
Responsabilitati si sarcini:
-va face fata programului de lucru de la 08:30 pana la 17:30,
-va face parte din echipa de serviciu in zilele de odihna, prin prezentarea la locul de munca sambata de la 09:00 pana la 15:00.
-va mentine oficiul companiei (filialiei) intr-o forma estetica(dirijarea persoanei responsabile pentru curatenie; achizitionarea produselor de larg consum si uneltelor, instrumentelor, rechizitelor necesare responsabilului pentru curatenie in lucrul sau si a celorlalti membri ai echipei iar in caz de necesitate rezolvarea problemelor aparute si evitarea lor din timp).
- va intampina clientii si vizitatorii, va semna pentru livrari, va primi si va distribui corespondenta, va organiza spatiul de receptie
-va organiza participarea firmei la diferite evenimente (deplasari, protocol, targuri, expozitii, congrese, etc).
-va duce evidenta contractelor cu clientii si furnizorii (redactarea actelor aditionale, verificarea perioadei de expirare a contractelor si reinnoirea acestora conform termenilor contractuali).
-va duce evidenta cheltuielilor lunare, inclusiv consumul intern (birotica-papetarie, curierat, servicii bancare, servicii curatenie, deplasari, etc); realizarea de raportari in excel pe baza analizei acestor cheltuieli ( 1 data pe luna ).
-va prelua sunetele survenite de la clientii companiei iar in lipsa celorlalti angajati va prelua obligatoriu corespondenta lor prin: telefon,e-mail, fax coordonand aceasta cu destinatarul sau.
-va contacta obligatoriu clientii potentiali inregistrati in baza de date existenta a companiei sau una achizitionata de la alti agenti specializati in crearea si producerea bazelor de date.
-va stabili un orar eficient in ceea ce priveste contactarea prin telefon, e-mail, fax a clientilor potentiali sau a celor deja existenti din bazele de date existente ale companiei.
-va mentine relatia intre companie si clienti intr-o maniera decenta fara excese si abuzuri avand obligatoriu ca limbi de comunicare-limba romana si limba rusa, pastrand o gramatica cit mai avansata.
-va supraveghea o functionare buna a calculatoarelor(antivirus,retea interna, internet,WI-FI ), fotocopiatoare, faxuri, telefoane,imprimante,aparate telefonice, GSM, centrul muzical ,boxe.
Адрес:
Кишинев
Дата актуализации:
24 ноября 2012
Срок размещения вакансии истёк или кандидат был найден.
Отклик отправлен!
Зарегистрированные на сайте кандидаты чаще получают ответы от работодателей и могут напрямую общаться с ними в ЧАТЕ.