Office manager

Companie de transport
Город: Кишинев
Образование: Любое
Опыт работы: Любой
Зарплата: Не указана
График: Полный рабочий день
Într-o entitate, care activează în domeniul serviciilor de transport internaţional, cu sediul în or. Chişinău, a devenit vacant postul de Office Manager.
Program: 9:00 – 17:00, luni – vineri.
Cerinţe: - studii superioare, nu sunt obligatorii, dar constituie un avantaj; - capacitate de comunicare, atitudine diplomatică; - organizare şi atenţie la detalii, disciplină, lucru în echipă; - abilităţi de operare PC MS Office – Word, Excel, Power Point;
- limba română scris/vorbit fluent;
- limba rusă scris/vorbit fluent;
- limba engleză scris/vorbit;
- capacitate de organizare a timpului, sarcinilor si locului de muncă.
Responsabilităţi:
- activităţi de administrare a fluxului documentelor, proceselor de lucru;
- gestionare corespondenţă, apeluri telefonice şi email-uri; - menţinerea relaţiilor cu clienţii companiei. Beneficii oferite:
- salariul va fi stabilit în urma interviului în conformitate cu capacităţile;
- mediu de lucru dinamic, posibilităţi de avansare rapidă. CV-urile format Europass cu foto inclus se vor expedia la CV-urile incomplete nu vor fi luate în considerare. Candidaţii selectaţi vor fi invitaţi la sediul companiei pentru convorbire.
Контактное лицо:
Serviciul resurse umane
E-mail:
Прикрепить CV CV с сайта
Прикрепить CV

Укажите ваше Имя и Фамилию

Есть CV на сайте? Вход
Отправить CV

Укажите желаемую вакансию

Добавить сопроводительное письмо
Закрыть
Готово!
Твое резюме успешно отправлено 🥳
Закрыть