Office manager

Centru de Asistenta si Mediere in Asigurari Allstate Assistance
Город: Кишинев
Образование: Высшее
Опыт работы: От 2-х до 5-и лет
Зарплата: Не указана
График: Полный рабочий день
Responsabilități:
- comunicarea eficienta cu clienții ;
- generarea rapoartelor periodice si a celor non-standard;
- monitorizarea rezultatelor;
- procesarea si înregistrarea corecta a documentațiilor;
- menținerea legăturii cu clienții, acordându-le asistenta necesară pe durata colaborării cu aceștia;
- identificarea oportunităților ce apar, menținând o atenție sporită la evoluția pieței asigurărilor;
- gestionarea activa a portofoliului de clienți existent.

Cerințe:
- studii superioare economice/juridice;
- limba de stat și rusa la nivel avansat, limba engleza (limba străină constituie un avantaj);
- cunoașterea procesului de lucru și activitate a unui agent economic;
- bune cunoștințe de operare PC: Word, Excel, Power Point, etc. (cunoașterea bazei contabilității manageriale este binevenită);
- persoană pozitiva, atentă la detalii, cu bune abilități de planificare, organizare și comunicare, aptitudini de negociere și convingere;
- orientare spre rezultate și capacitate de gestionare a problemelor;
- deținerea carnetului de conducere (categoria B) constituie un avantaj;
- cunoașterea pieței asigurărilor și a produselor de asigurări constituie un avantaj.

Persoanele interesate sunt rugate sa trimită CV-ul la adresa de e-mail: office@allstate.md cu indicarea funcției.
Телефон:
062146999
Контактное лицо:
Victor
E-mail:
Сайт:
www.allstate.md
Прикрепить CV CV с сайта
Прикрепить CV

Укажите ваше Имя и Фамилию

Есть CV на сайте? Вход
Отправить CV

Укажите желаемую вакансию

Добавить сопроводительное письмо
Закрыть
Готово!
Твое резюме успешно отправлено 🥳
Закрыть