Срок размещения вакансии истёк или кандидат был найден.
Office manager
Compania de Asigurari "Alliance Insurance Group" SA
27 июня 2016
Кишинев
Cerinţe:
• studii superioare;
• 2-3 ani experienţă pe un post similar sau care necesită cunoașterea lucrărilor de secretariat; experienţa în domeniul asigurărilor constituie un avantaj;
• abilităţi de comunicare, de redactare, atenţie distributivă, capacitatea de a gestiona mai multe sarcini simultan;
• abilităţi avansate în lucru cu programele Microsoft;
• operarea cu tehnica de birou: fax, scaner etc.
• persoana amabilă, sociabilă, pro-activă, cu iniţiativă, dinamică, orientată pe rezultat, cu abilităţi organizatorice şi spiritul de a lucra în echipă;
• foarte bună cunoaştere a limbii române, rusă (scris si vorbit), cunoaşterea limbii engleze constituie un avantaj.
Obligaţiuni:
• preluarea şi transmiterea apelurilor telefonice şi mesajelor electronice;
• informarea/consultarea apelanţilor şi vizitatorilor despre companie şi produsele acesteia;
• primirea, înregistrarea şi distribuirea corespondenţei de intrare;
• redactarea şi expedierea corespondenţei de ieşire;
• participarea la elaborarea actelor interne ale companiei;
• organizarea şedinţelor, conferinţelor;
• asigurarea protocolului;
Condiţii de muncă:
- Mediul prietenos de lucru, team-building și training-uri.
- condiții comfortabile de muncă;
- nivel competitiv de salarizare (salariul initial se va stabili în urma convorbirii);
CV-rile se vor expedia la e-mail: hr@aig.md.
Doar cei selectați vor fi invitați la interviu.
• studii superioare;
• 2-3 ani experienţă pe un post similar sau care necesită cunoașterea lucrărilor de secretariat; experienţa în domeniul asigurărilor constituie un avantaj;
• abilităţi de comunicare, de redactare, atenţie distributivă, capacitatea de a gestiona mai multe sarcini simultan;
• abilităţi avansate în lucru cu programele Microsoft;
• operarea cu tehnica de birou: fax, scaner etc.
• persoana amabilă, sociabilă, pro-activă, cu iniţiativă, dinamică, orientată pe rezultat, cu abilităţi organizatorice şi spiritul de a lucra în echipă;
• foarte bună cunoaştere a limbii române, rusă (scris si vorbit), cunoaşterea limbii engleze constituie un avantaj.
Obligaţiuni:
• preluarea şi transmiterea apelurilor telefonice şi mesajelor electronice;
• informarea/consultarea apelanţilor şi vizitatorilor despre companie şi produsele acesteia;
• primirea, înregistrarea şi distribuirea corespondenţei de intrare;
• redactarea şi expedierea corespondenţei de ieşire;
• participarea la elaborarea actelor interne ale companiei;
• organizarea şedinţelor, conferinţelor;
• asigurarea protocolului;
Condiţii de muncă:
- Mediul prietenos de lucru, team-building și training-uri.
- condiții comfortabile de muncă;
- nivel competitiv de salarizare (salariul initial se va stabili în urma convorbirii);
CV-rile se vor expedia la e-mail: hr@aig.md.
Doar cei selectați vor fi invitați la interviu.
Адрес:
Кишинев
Дата актуализации:
27 июня 2016
Срок размещения вакансии истёк или кандидат был найден.
Отклик отправлен!
Зарегистрированные на сайте кандидаты чаще получают ответы от работодателей и могут напрямую общаться с ними в ЧАТЕ.