Срок размещения вакансии истёк или кандидат был найден.
Office manager
Imobil Suport
13 декабря 2011
Кишинев
Casa de Vânzări Imobil Suport, partener oficial al Agenţiei Municipale de Ipotecă din Chişinău (AMIC) angajează office manager/manager relaţii cu clienţii.
Cerinţe faţă de candidat:
- studii superioare în domeniul economiei sau a imobilelor;
- vorbirea fluentă a limbilor rusa şi româna;
- vorbirea la nivel avansat a limbii engleze;
- capacităţi de utilizare a suitei de programe MS Office (procesare text – Word, calcul tabelar şi prezentare grafică – Excel, formarea bazelor de date – Access, operare cu corespondenţă – Outlook) şi a internetului;
- experienţă de muncă în domeniul vânzării imobilelor sau a relaţiilor cu clienţii constituie un avantaj;
- capacităţi de adaptare şi învăţare rapidă;
- atitudine pozitivă, receptivitate şi orientare spre solicitările clientului, abilităţi de comunicare şi de convingere, soluţionarea conflictelor;
- aptitudini analitice, de multitasking şi organizare;
- responsabilitate, abilitate de a lucra autonom, perseverenţă, punctualitate, operativitate, echilibru emoţional şi comportament adecvat;
- atitudine, aspect şi limbaj profesional sunt cerinţe obligatorii.
Compania oferă:
- condiţii bune de muncă (birou confortabil în centrul oraşului);
- job în baza contractului de muncă şi a carnetului de muncă;
- achitarea la timp a salariului, indiferent de circumstanţe;
- atitudine pozitivă şi receptivitate faţă de ideile Dumneavoastră.
Cerinţe faţă de candidat:
- studii superioare în domeniul economiei sau a imobilelor;
- vorbirea fluentă a limbilor rusa şi româna;
- vorbirea la nivel avansat a limbii engleze;
- capacităţi de utilizare a suitei de programe MS Office (procesare text – Word, calcul tabelar şi prezentare grafică – Excel, formarea bazelor de date – Access, operare cu corespondenţă – Outlook) şi a internetului;
- experienţă de muncă în domeniul vânzării imobilelor sau a relaţiilor cu clienţii constituie un avantaj;
- capacităţi de adaptare şi învăţare rapidă;
- atitudine pozitivă, receptivitate şi orientare spre solicitările clientului, abilităţi de comunicare şi de convingere, soluţionarea conflictelor;
- aptitudini analitice, de multitasking şi organizare;
- responsabilitate, abilitate de a lucra autonom, perseverenţă, punctualitate, operativitate, echilibru emoţional şi comportament adecvat;
- atitudine, aspect şi limbaj profesional sunt cerinţe obligatorii.
Compania oferă:
- condiţii bune de muncă (birou confortabil în centrul oraşului);
- job în baza contractului de muncă şi a carnetului de muncă;
- achitarea la timp a salariului, indiferent de circumstanţe;
- atitudine pozitivă şi receptivitate faţă de ideile Dumneavoastră.
Адрес:
Кишинев
Дата актуализации:
13 декабря 2011
Срок размещения вакансии истёк или кандидат был найден.
Отклик отправлен!
Зарегистрированные на сайте кандидаты чаще получают ответы от работодателей и могут напрямую общаться с ними в ЧАТЕ.