Срок размещения вакансии истёк или кандидат был найден.
                            
                    Office manager
                                                                
                                                                            MISO TEXTILE
                                                                        
                            29 июля 2015
                            Кишинев
                        
                    IM “MISO TEXTILE” SRL anunță concurs pentru funcția de Office Manager:
Responsabilități:
• Desfășurarea tuturor activităților de secretariat
• Înregistrarea, scanarea și arhivarea documentelor, corespondenței și a mesajelor primite
• Asigurarea comunicării eficiente între departamentele companiei și prezentarea informației exacte
• Promovarea imaginii companiei prin comportament și activitate
• Organizarea aspectului de birou și menținerea livrărilor de papetărie și echipament
• Fixarea și aranjarea întîlnirilor
• Organizarea întrunirilor
• Pregătirea scrisorilor, diferitor prezentări și a rapoartelor
• Executarea oricăror altor instrucțiuni care vin de la superiorul ierarhic
Cerințe:
• Experiența solicitată: Servicii publice/Secretariat;
• Educație: Studii superioare;
• Abilități lingvistice: Fluență în limbile română, rusă și engleză (scris și vorbit);
• Abilități calculator: Microsoft Office;
• Abilități: organizarea efectivă a muncii; o bună comunicare și încadrarea în lucrul de echipă; acordarea unei atenții deosebite la detalii; abilități bune în management și aspecte administrative.
• Orientare: inițiativă și auto-motivare în manevrarea tuturor sarcinilor atribuite.
Noi oferim:
• Salariu atractiv;
• Un mediu de lucru plăcut;
• Oportunitatea dezvoltării carierei .
Candidații sunt rugați să depună CV-urile cu o fotografie pînă la data de 31 iulie 2015 la adresa info@misosrl.com
Doar persoanele selectate vor fi contactate.
                            
        
    Responsabilități:
• Desfășurarea tuturor activităților de secretariat
• Înregistrarea, scanarea și arhivarea documentelor, corespondenței și a mesajelor primite
• Asigurarea comunicării eficiente între departamentele companiei și prezentarea informației exacte
• Promovarea imaginii companiei prin comportament și activitate
• Organizarea aspectului de birou și menținerea livrărilor de papetărie și echipament
• Fixarea și aranjarea întîlnirilor
• Organizarea întrunirilor
• Pregătirea scrisorilor, diferitor prezentări și a rapoartelor
• Executarea oricăror altor instrucțiuni care vin de la superiorul ierarhic
Cerințe:
• Experiența solicitată: Servicii publice/Secretariat;
• Educație: Studii superioare;
• Abilități lingvistice: Fluență în limbile română, rusă și engleză (scris și vorbit);
• Abilități calculator: Microsoft Office;
• Abilități: organizarea efectivă a muncii; o bună comunicare și încadrarea în lucrul de echipă; acordarea unei atenții deosebite la detalii; abilități bune în management și aspecte administrative.
• Orientare: inițiativă și auto-motivare în manevrarea tuturor sarcinilor atribuite.
Noi oferim:
• Salariu atractiv;
• Un mediu de lucru plăcut;
• Oportunitatea dezvoltării carierei .
Candidații sunt rugați să depună CV-urile cu o fotografie pînă la data de 31 iulie 2015 la adresa info@misosrl.com
Doar persoanele selectate vor fi contactate.
Адрес:
                        
                            Кишинев
                            
                            
                        
                    Дата актуализации:
                29 июля 2015
            
                Срок размещения вакансии истёк или кандидат был найден.
                            
                    Отклик отправлен!
                    
                Зарегистрированные на сайте кандидаты чаще получают ответы от работодателей и могут напрямую общаться с ними в ЧАТЕ.