Срок размещения вакансии истёк или кандидат был найден.
Office manager
ONG "ACASA"
10 августа 2011
Кишинев
ANUNŢ DE ANGAJARE
Asociaţia pentru Caritate şi Asistenţă Socială „ACASĂ” anunţă concurs de angajare pentru suplinirea a postul de manager de oficiu.
Scopurile principale ale postului:
realizarea colectarii si transcrierii corespondentei, proceselor-verbale si rapoartelor,
evidentierea lor in documente scrise
sau in situatii informatice;
selectionarea si expedierea corespondentei si a altor documente;
executarea lucrarilor de birou de importanta limitata cum sunt: clasarea dosarelor, utilizarea de fotocopiatoare sau pastrarea si operarea in diverse registre de
evidenta;
furnizarea de informatii clientilor in legatura cu activitatea si programul organizatiei;
asigurarea de protocol.
Sarcini şi atribuţii ale postului de muncă:
primirea, inregistrarea si repartizarea corespondentei in interiorul organizatiei;
inregistrarea hotararilor si deciziilor luate de conducere, aplicarea stampilei si repartizarea acestora la compartimentele Asociatiei;
pastrarea si operarea in registrul cu evidenta delegatiilor din cadrul Asociatiei;
pastrarea si operarea in registrul cu evidenta Dispozitiilor, Hotararilor, Deciziilor si alte documente cu valoare legislativa emise de conducerea Asociatiei;
primirea persoanelor care doresc sa ia legatura cu conducerea, asigurarea de protocol;
tinerea evidentei dosarelor personale ale angajatilor;
asigurarea legaturilor telefonice in interiorul si exteriorul organizatiei;
primirea si transmiterea notelor telefonice;
tehnoredactare si translare de documente;
prelucreaza informaţii cu ajutorul tehnicii de calcul;
introduce date în situatii informatice cu acurateţe, organizate logic pe fişiere;
actulizeaza permanent bazele de date;
Cerinte:
studii superioare
experienţă în domeniu
Cunoasterea limbii romane si engleze (scris/ vorbit)
Utilizarea computerului şi a următoarelor programe: Word, Excel, PowerPoint, Access,
internet
Utilizare fotocopiator, telefon, fax
abilităţi de utilizare a instrumentelor de cunoaştere şi evaluare a beneficiarilor
cunoaşterea legislaţiei specifice autoritatilor publice locale şi asociaţiilor
Abilitati:
abilităţi de comunicare (orală şi scrisă)
abilităţi în lucrul cu oamenii
corectitudine şi confidenţialitate în relaţia cu beneficiarii şi colaboratorii
abilităţi în lucrul cu oamenii disponibilitate şi dorinţă pentru instruire continuă
capacitate de analiză şi sinteză, flexibilitate şi creativitate în gândire
spirit întreprinzător care să permită identificarea eficientă a soluţiilor posibile
gandire strategica
inteligenta practica
responsabilitate si integritate
capacităţi de lucru în condiţii de stres
disciplina, punctualitate, constiinciozitate
capacităţi de lucru în echipă
spirit de initiativa, inovatie si creativitate
responsabilitate socială
Data limită de depunere a pachetului de documente (CV – urilor, scrisorilor de motivare şi recomandare) – 1 septembrie 2011.
Informaţii suplimentare la nr. de tel. 222 571 sau 22 10 39
Dosarele pot fi expediate prin fax. 222 571 sau e-mail: asistent.director@gmail.com
Doina Stepanenco,
Asistent al Directorului Executiv
Asociaţia pentru Caritate şi Asistenţă Socială „ACASĂ” anunţă concurs de angajare pentru suplinirea a postul de manager de oficiu.
Scopurile principale ale postului:
realizarea colectarii si transcrierii corespondentei, proceselor-verbale si rapoartelor,
evidentierea lor in documente scrise
sau in situatii informatice;
selectionarea si expedierea corespondentei si a altor documente;
executarea lucrarilor de birou de importanta limitata cum sunt: clasarea dosarelor, utilizarea de fotocopiatoare sau pastrarea si operarea in diverse registre de
evidenta;
furnizarea de informatii clientilor in legatura cu activitatea si programul organizatiei;
asigurarea de protocol.
Sarcini şi atribuţii ale postului de muncă:
primirea, inregistrarea si repartizarea corespondentei in interiorul organizatiei;
inregistrarea hotararilor si deciziilor luate de conducere, aplicarea stampilei si repartizarea acestora la compartimentele Asociatiei;
pastrarea si operarea in registrul cu evidenta delegatiilor din cadrul Asociatiei;
pastrarea si operarea in registrul cu evidenta Dispozitiilor, Hotararilor, Deciziilor si alte documente cu valoare legislativa emise de conducerea Asociatiei;
primirea persoanelor care doresc sa ia legatura cu conducerea, asigurarea de protocol;
tinerea evidentei dosarelor personale ale angajatilor;
asigurarea legaturilor telefonice in interiorul si exteriorul organizatiei;
primirea si transmiterea notelor telefonice;
tehnoredactare si translare de documente;
prelucreaza informaţii cu ajutorul tehnicii de calcul;
introduce date în situatii informatice cu acurateţe, organizate logic pe fişiere;
actulizeaza permanent bazele de date;
Cerinte:
studii superioare
experienţă în domeniu
Cunoasterea limbii romane si engleze (scris/ vorbit)
Utilizarea computerului şi a următoarelor programe: Word, Excel, PowerPoint, Access,
internet
Utilizare fotocopiator, telefon, fax
abilităţi de utilizare a instrumentelor de cunoaştere şi evaluare a beneficiarilor
cunoaşterea legislaţiei specifice autoritatilor publice locale şi asociaţiilor
Abilitati:
abilităţi de comunicare (orală şi scrisă)
abilităţi în lucrul cu oamenii
corectitudine şi confidenţialitate în relaţia cu beneficiarii şi colaboratorii
abilităţi în lucrul cu oamenii disponibilitate şi dorinţă pentru instruire continuă
capacitate de analiză şi sinteză, flexibilitate şi creativitate în gândire
spirit întreprinzător care să permită identificarea eficientă a soluţiilor posibile
gandire strategica
inteligenta practica
responsabilitate si integritate
capacităţi de lucru în condiţii de stres
disciplina, punctualitate, constiinciozitate
capacităţi de lucru în echipă
spirit de initiativa, inovatie si creativitate
responsabilitate socială
Data limită de depunere a pachetului de documente (CV – urilor, scrisorilor de motivare şi recomandare) – 1 septembrie 2011.
Informaţii suplimentare la nr. de tel. 222 571 sau 22 10 39
Dosarele pot fi expediate prin fax. 222 571 sau e-mail: asistent.director@gmail.com
Doina Stepanenco,
Asistent al Directorului Executiv
Адрес:
Кишинев
Дата актуализации:
10 августа 2011
Срок размещения вакансии истёк или кандидат был найден.
Ваше резюме успешно отправлено! 🥳
Зарегистрируйтесь сейчас, чтобы отслеживать статус вашего резюме!
Доставлено
и
Просмотрено