Срок размещения вакансии истёк или кандидат был найден.
Office manager
ISP INTER SRL
29 октября 2014
Кишинев
Angajam Office Manager
Cerinte generale fata de candidat:
Studii superioare in domeniul managemntului si administratiei afacerilor
Persoana pozitiva, dinamica, cu un simt al responsabilitatii crescut
O capacitate mare de adaptare la cerinte noi si invatare
Capacitate de gestionare a mai multor sarcini simultan
Abilitati excelente de comunicare, organizare si prioritizare
Experienta de lucru la un post similar nu mai putin de 2 ani
Posedarea limbii de stat, a limbii engleze şi ruse sunt obligatorii
Calitati personale:
Abilităţi de comunicare si organizatorice
Capacitatea de a îndeplini sarcinile la timp
Capacitate de analiza si control
Dorinţa si capacitate de a invata
Punctualitate
Integritate
Precizie
Onestitate
Responasabilitati:
Administrare plati / incasari – facturari
Gestiunea stockurilor
Elaborarea si redactarea documentelor cerute de management, intocmirea contractelor, traducerea actelor necesare etc
Mentinerea legaturii cu partenerii (corespondenta, preluare apeluri, gestionarea documentelor, primirea/
transmiterea actelor necesare, ofertelor comerciale etc)
Conditii de lucru:
Posibilitatea de a se alătura unei echipe dinamice şi profesioniste
Salariu atractiv cu posibilitatea de creştere, în dependenţă de rezultatele activităţii
Pachet social.
Angajarea se face in baza de interviu, dupa analiza CV-ului (Obligatoriu+Foto). Adresa de email pentru expedierea CV-ului: info.ispinter@gmail.com
Cerinte generale fata de candidat:
Studii superioare in domeniul managemntului si administratiei afacerilor
Persoana pozitiva, dinamica, cu un simt al responsabilitatii crescut
O capacitate mare de adaptare la cerinte noi si invatare
Capacitate de gestionare a mai multor sarcini simultan
Abilitati excelente de comunicare, organizare si prioritizare
Experienta de lucru la un post similar nu mai putin de 2 ani
Posedarea limbii de stat, a limbii engleze şi ruse sunt obligatorii
Calitati personale:
Abilităţi de comunicare si organizatorice
Capacitatea de a îndeplini sarcinile la timp
Capacitate de analiza si control
Dorinţa si capacitate de a invata
Punctualitate
Integritate
Precizie
Onestitate
Responasabilitati:
Administrare plati / incasari – facturari
Gestiunea stockurilor
Elaborarea si redactarea documentelor cerute de management, intocmirea contractelor, traducerea actelor necesare etc
Mentinerea legaturii cu partenerii (corespondenta, preluare apeluri, gestionarea documentelor, primirea/
transmiterea actelor necesare, ofertelor comerciale etc)
Conditii de lucru:
Posibilitatea de a se alătura unei echipe dinamice şi profesioniste
Salariu atractiv cu posibilitatea de creştere, în dependenţă de rezultatele activităţii
Pachet social.
Angajarea se face in baza de interviu, dupa analiza CV-ului (Obligatoriu+Foto). Adresa de email pentru expedierea CV-ului: info.ispinter@gmail.com
Адрес:
Кишинев
Дата актуализации:
29 октября 2014
Срок размещения вакансии истёк или кандидат был найден.
Ваше резюме успешно отправлено! 🥳
Зарегистрируйтесь сейчас, чтобы отслеживать статус вашего резюме!
Доставлено
и
Просмотрено