Срок размещения вакансии истёк или кандидат был найден.
Office Manager
TEAMNET INTERNATIONAL SRL
25 марта 2014
Кишинев
Join Teamnet as a
Office Manager
Descrierea companiei:
Cu 12 ani de experienta pe piata, Teamnet se afla in TOP 3 dezvoltatori de sisteme IT integrate din Romania. Realizam proiecte extrem de complexe si variate in domenii precum mediu, administratie publica si e-guvernare, siguranta publica, agricultura.
Suntem recunoscuti pe piata pentru integrarea celor mai noi tehnologii (GIS, Cloud, UAV, SCADA) si pentru expertiza in project management, consultanta, finantare din fonduri UE.
Responsabilități:
• Indeplinirea activitatilor zilnice de secretariat;
• Preluarea si directionarea apelurilor telefonice si a faxurilor;
• Inregistrarea, scanarea, indosarierea si arhivarea documentelor, corespondentei si a mesajelor primite;
• Asigurarea transmiterii documentelor prin posta, fax, e-mail;
• Asigurarea suportului logistic;
• Administrarea generala a oficiului.
Competente profesionale:
• Experienta minim 1 ani intr-un post similar;
• Studii superioare finalizate;
• Excelente abilitati de comunicare si organizare;
• Abilitati de planificare a timpului si a sarcinilor;
• Fluenta in limbele romana si rusa; engleza constituie un avantaj
• Cunoasterea programelor din pachetul MS Office,
• Responsabilitate, corectitudine, seriozitate si dinamism;
• Capacitate de adaptare si invatare rapida;
• Permis de conducere de categoria B va constitui un avantaj;
• Creativitate si spirit de initiativa;
• Entuziasm si atitudine pozitiva.
Beneficii:
• Salarii motivante;
• Posibilitate de promovare in cadrul companiei;
• Lucru intr-o echipa tanara si prietenoasa;
• Posibile deplasari in strainatate .
Office Manager
Descrierea companiei:
Cu 12 ani de experienta pe piata, Teamnet se afla in TOP 3 dezvoltatori de sisteme IT integrate din Romania. Realizam proiecte extrem de complexe si variate in domenii precum mediu, administratie publica si e-guvernare, siguranta publica, agricultura.
Suntem recunoscuti pe piata pentru integrarea celor mai noi tehnologii (GIS, Cloud, UAV, SCADA) si pentru expertiza in project management, consultanta, finantare din fonduri UE.
Responsabilități:
• Indeplinirea activitatilor zilnice de secretariat;
• Preluarea si directionarea apelurilor telefonice si a faxurilor;
• Inregistrarea, scanarea, indosarierea si arhivarea documentelor, corespondentei si a mesajelor primite;
• Asigurarea transmiterii documentelor prin posta, fax, e-mail;
• Asigurarea suportului logistic;
• Administrarea generala a oficiului.
Competente profesionale:
• Experienta minim 1 ani intr-un post similar;
• Studii superioare finalizate;
• Excelente abilitati de comunicare si organizare;
• Abilitati de planificare a timpului si a sarcinilor;
• Fluenta in limbele romana si rusa; engleza constituie un avantaj
• Cunoasterea programelor din pachetul MS Office,
• Responsabilitate, corectitudine, seriozitate si dinamism;
• Capacitate de adaptare si invatare rapida;
• Permis de conducere de categoria B va constitui un avantaj;
• Creativitate si spirit de initiativa;
• Entuziasm si atitudine pozitiva.
Beneficii:
• Salarii motivante;
• Posibilitate de promovare in cadrul companiei;
• Lucru intr-o echipa tanara si prietenoasa;
• Posibile deplasari in strainatate .
Адрес:
Кишинев
Дата актуализации:
25 марта 2014
Срок размещения вакансии истёк или кандидат был найден.
Ваше резюме успешно отправлено! 🥳
Зарегистрируйтесь сейчас, чтобы отслеживать статус вашего резюме!
Доставлено
и
Просмотрено