Office Manager
От 15 000 леев в месяц, до вычета налогов
Pilot Energy Drink
28 июля 2025
Кишинев, Рышкановка
С опытом
Полный день
Высшее
На территории работодателя
PILOT ENERGY DRINK angajează: OFFICE MANAGER
Locație: Chișinău, sector Râșcani
Program de lucru: Luni–Vineri, 09:00–18:00
Salariu: de la 15.000 MDL (net), în funcție de experiență
CERINȚE OBLIGATORII:
- Experiență anterioară într-o poziție similară (Office Manager / Asistent Administrativ / Secretariat Executiv)
- Cunoașterea avansată a limbii române și ruse; limba engleză – nivel mediu/avansat (obligatoriu)
- Cunoștințe solide de operare PC: Microsoft Office, sisteme CRM, instrumente Google Workspace
- Abilități dovedite de organizare, planificare și prioritizare a sarcinilor multiple
- Capacitate de lucru în regim de autonomie și respectare a termenelor-limită
RESPONSABILITĂȚI PRINCIPALE:
- Gestionarea apelurilor telefonice și corespondenței electronice
- Organizarea fluxului de documente și informații interne
- Coordonarea achizițiilor administrative și relația cu furnizorii
- Suport administrativ pentru echipa de management
- Organizarea activităților interne și a logisticii de birou
- Administrarea relației cu vizitatorii și menținerea ordinii în spațiul de lucru
SE OFERĂ:
- Salariu motivant: de la 15.000 MDL, ajustabil în funcție de competențe
- Pachet social complet, contract de muncă oficial
- Mediu de lucru stabil, într-un birou modern – sector Râșcani
- Program de lucru fix, fără ore suplimentare
- Acces la telefonie corporativă și infrastructură tehnologică
CV-urile se trimit la email
Vor fi contactați doar candidații care corespund cerințelor enumerate.
Locație: Chișinău, sector Râșcani
Program de lucru: Luni–Vineri, 09:00–18:00
Salariu: de la 15.000 MDL (net), în funcție de experiență
CERINȚE OBLIGATORII:
- Experiență anterioară într-o poziție similară (Office Manager / Asistent Administrativ / Secretariat Executiv)
- Cunoașterea avansată a limbii române și ruse; limba engleză – nivel mediu/avansat (obligatoriu)
- Cunoștințe solide de operare PC: Microsoft Office, sisteme CRM, instrumente Google Workspace
- Abilități dovedite de organizare, planificare și prioritizare a sarcinilor multiple
- Capacitate de lucru în regim de autonomie și respectare a termenelor-limită
RESPONSABILITĂȚI PRINCIPALE:
- Gestionarea apelurilor telefonice și corespondenței electronice
- Organizarea fluxului de documente și informații interne
- Coordonarea achizițiilor administrative și relația cu furnizorii
- Suport administrativ pentru echipa de management
- Organizarea activităților interne și a logisticii de birou
- Administrarea relației cu vizitatorii și menținerea ordinii în spațiul de lucru
SE OFERĂ:
- Salariu motivant: de la 15.000 MDL, ajustabil în funcție de competențe
- Pachet social complet, contract de muncă oficial
- Mediu de lucru stabil, într-un birou modern – sector Râșcani
- Program de lucru fix, fără ore suplimentare
- Acces la telefonie corporativă și infrastructură tehnologică
CV-urile se trimit la email
Vor fi contactați doar candidații care corespund cerințelor enumerate.
Работа в Команде
Знание языков:
Румынский Продвинутый
Русский Продвинутый
Английский Продвинутый
Адрес:
Кишинев, Рышкановка
str. Bogdan-Voievod 7
str. Bogdan-Voievod 7
Дата актуализации:
28 июля 2025
Телефон:
+373 68999973
Копировать
E-mail:
info@pilotdrink.com
Копировать
Контактное лицо:
Dumitru
Dumitru
Веб-сайт компании:
https://pilotdrink.com/
https://pilotdrink.com/
Отклик отправлен!
Зарегистрированные на сайте кандидаты чаще получают ответы от работодателей и могут напрямую общаться с ними в ЧАТЕ.