Office Manager
2 мая 2025
Кишинев, Центр
Можно без опыта
Частичная занятость
Студент
На территории работодателя
Compania Internationala IT Planet Group International Moldova anunţă poziţia vacantă de Office Manager.
RESPONSABILITĂŢI:
- Asigurarea suportului administrativ pentru echipa și managerii de proiect;
- Raportarea activităților;
- Întocmirea rapoartelor interne;
- Organizarea bunei funcționări a oficiului (comanda apă, rechizite de birou, etc.)
- Corespondența de intrare/ieșire;
- Participarea la organizarea ședințelor;
- Rezervari hotel, bilete de avion;
- Evidența personalului;
- Alte sarcini după caz.
CERINŢE:
- Studii superioare absolvite sau in curs (domeniile economie, finanțe, contabilitate, marketing, management constituie un avantaj);
- Cunoaşterea limbilor română si engleză (nivel mediu sau avansat);
- Cunoştinţe în sistemele și aplicațiile informatice - MS Office, în special (Word, Excel, PowerPoint);
- Capacitate de multitasking și gestionare a priorităților.
- Abilităţi de lucru independent şi în echipă;
- Abilităţi organizatorice şi de coordonare a echipei;
- Responsabilitate, disciplină, corectitudine si seriozitate;
- Experienţa în posturi similare va constitui un avantaj.
BENEFICII:
- Oportunitatea dezvoltării într-un mediu de profesioniști, colectiv unit și productiv;
- Posibilitatea de avansare în structura firmei;
- Angajare oficială, pachet social deplin;
- Salariu atractiv şi competitiv, care depinde direct de performanțele dmv.;
- Lucru interesant într-un colectiv prietenos.
RESPONSABILITĂŢI:
- Asigurarea suportului administrativ pentru echipa și managerii de proiect;
- Raportarea activităților;
- Întocmirea rapoartelor interne;
- Organizarea bunei funcționări a oficiului (comanda apă, rechizite de birou, etc.)
- Corespondența de intrare/ieșire;
- Participarea la organizarea ședințelor;
- Rezervari hotel, bilete de avion;
- Evidența personalului;
- Alte sarcini după caz.
CERINŢE:
- Studii superioare absolvite sau in curs (domeniile economie, finanțe, contabilitate, marketing, management constituie un avantaj);
- Cunoaşterea limbilor română si engleză (nivel mediu sau avansat);
- Cunoştinţe în sistemele și aplicațiile informatice - MS Office, în special (Word, Excel, PowerPoint);
- Capacitate de multitasking și gestionare a priorităților.
- Abilităţi de lucru independent şi în echipă;
- Abilităţi organizatorice şi de coordonare a echipei;
- Responsabilitate, disciplină, corectitudine si seriozitate;
- Experienţa în posturi similare va constitui un avantaj.
BENEFICII:
- Oportunitatea dezvoltării într-un mediu de profesioniști, colectiv unit și productiv;
- Posibilitatea de avansare în structura firmei;
- Angajare oficială, pachet social deplin;
- Salariu atractiv şi competitiv, care depinde direct de performanțele dmv.;
- Lucru interesant într-un colectiv prietenos.
Знание языков:
Английский Средний
Адрес:
Кишинев, Центр
Дата актуализации:
2 мая 2025
Телефон:
+373 69986027
Копировать
E-mail:
aliona.gavril@planetgroupint.com
Копировать
Контактное лицо:
Aliona Gavril
Aliona Gavril
Веб-сайт компании:
https://www.planetgroupint.com
https://www.planetgroupint.com
Ваше резюме успешно отправлено! 🥳
Зарегистрируйтесь сейчас, чтобы отслеживать статус вашего резюме!
Доставлено
и
Просмотрено