Срок размещения вакансии истёк или кандидат был найден.
Office-manager
CA ASTERRA GRUP SA
15 января 2014
Кишинев
SARCINI:
- cunoasterea structurii organizatorice a companiei; regulamente, ordine si procedurile interne ale companiei; functiile si sarcinile subdiviziunilor companiei; atributiile functiei angajatilor companiei;
- cunoasterea tipurilor si structura documentelor corporative (sarcinile clientilor, conturilor spre plată, acte de verificare si îndeplinire a lucrărilor, facturi fiscale);
- organizarea pregătirii documentelor, materialelor, informatiei necesare pentru activitatea productivă a oficiului si rezolvarea sarcinilor curente puse către angajatii companiei;
- coordonarea lucrărilor pentru desfăsurarea activitătii (formarea, înregistrarea, repartizarea, păstrarea si extragerea documentatiei conform standardelor de activitate), organizarea circulatiei complete a documentelor;
- evidenta corespondentei (înregistrarea si prelucrarea corespondentei de intrare si iesire), evidenta corespondentei de afaceri, distribuirea materialelor necesare;
- efectuarea convorbirilor telefonice (receptia apelurilor, gestionarea apelurilor efectuate, redirectionarea apelurilor, primirea si transmiterea fax-urilor).
CERINTE:
- studii superioare în contabilitate/economie sau tehnice;
- utilizator sigur al PC-ului;
- cunostinte de bază în evidenta contabilă;
- utilizator avansat a programelor de oficiu (MS Windows, MS Office, E-mail Client, Fax, Internet Explorer etc);
- utilizarea avansata a tuturor echipamentelor de oficiu (PC, fax, printer, scaner, stație telefonică);
- sîrguintă la serviciu, capacitate de a învăta, spirit organizatoric, orientare spre rezultat;
- capacitatea de a lucra în echipă, abilitatea de a conversa constructiv si capacitate de convingere;
- capacitatea de a comunica liber în limbile română şi rusă.
SUNT BINEVENITE CUNOSTINTE SI DEPRINDERI PROFESIONALE:
- cunoasterea progamelor exemplu1C;
CONDITII:
- echipă tînără si prietenoasă;
- conditii confortabile de muncă;
- proiecte interesante cu clienti importanti;
- zi întreagă de muncă, sînt posibile deplasări prin oras;
- nivel competitiv de plată (mărimea salariului de pornire este determinat de rezultatele interviului si testării + îndemnizaţii în funcţie de cresterea abilităţilor şi experienţei + bonusuri la finalizarea proiectelor);
- instruire corporativă, perspectivele de carieră şi creştere profesională;
- număr mobil plătit;
- pachet social;
- concediu plătit.
Asteptam CV-ul cu foto la adresa de e-mail corina.butenco@asterra.md
- cunoasterea structurii organizatorice a companiei; regulamente, ordine si procedurile interne ale companiei; functiile si sarcinile subdiviziunilor companiei; atributiile functiei angajatilor companiei;
- cunoasterea tipurilor si structura documentelor corporative (sarcinile clientilor, conturilor spre plată, acte de verificare si îndeplinire a lucrărilor, facturi fiscale);
- organizarea pregătirii documentelor, materialelor, informatiei necesare pentru activitatea productivă a oficiului si rezolvarea sarcinilor curente puse către angajatii companiei;
- coordonarea lucrărilor pentru desfăsurarea activitătii (formarea, înregistrarea, repartizarea, păstrarea si extragerea documentatiei conform standardelor de activitate), organizarea circulatiei complete a documentelor;
- evidenta corespondentei (înregistrarea si prelucrarea corespondentei de intrare si iesire), evidenta corespondentei de afaceri, distribuirea materialelor necesare;
- efectuarea convorbirilor telefonice (receptia apelurilor, gestionarea apelurilor efectuate, redirectionarea apelurilor, primirea si transmiterea fax-urilor).
CERINTE:
- studii superioare în contabilitate/economie sau tehnice;
- utilizator sigur al PC-ului;
- cunostinte de bază în evidenta contabilă;
- utilizator avansat a programelor de oficiu (MS Windows, MS Office, E-mail Client, Fax, Internet Explorer etc);
- utilizarea avansata a tuturor echipamentelor de oficiu (PC, fax, printer, scaner, stație telefonică);
- sîrguintă la serviciu, capacitate de a învăta, spirit organizatoric, orientare spre rezultat;
- capacitatea de a lucra în echipă, abilitatea de a conversa constructiv si capacitate de convingere;
- capacitatea de a comunica liber în limbile română şi rusă.
SUNT BINEVENITE CUNOSTINTE SI DEPRINDERI PROFESIONALE:
- cunoasterea progamelor exemplu1C;
CONDITII:
- echipă tînără si prietenoasă;
- conditii confortabile de muncă;
- proiecte interesante cu clienti importanti;
- zi întreagă de muncă, sînt posibile deplasări prin oras;
- nivel competitiv de plată (mărimea salariului de pornire este determinat de rezultatele interviului si testării + îndemnizaţii în funcţie de cresterea abilităţilor şi experienţei + bonusuri la finalizarea proiectelor);
- instruire corporativă, perspectivele de carieră şi creştere profesională;
- număr mobil plătit;
- pachet social;
- concediu plătit.
Asteptam CV-ul cu foto la adresa de e-mail corina.butenco@asterra.md
Адрес:
Кишинев
Дата актуализации:
15 января 2014
Срок размещения вакансии истёк или кандидат был найден.
Ваше резюме успешно отправлено! 🥳
Зарегистрируйтесь сейчас, чтобы отслеживать статус вашего резюме!
Доставлено
и
Просмотрено