Срок размещения вакансии истёк или кандидат был найден.
Office manager
Altdorf Projekt
17 июля 2024
Кишинев
Можно без опыта
Полный день
Среднее
На территории работодателя
Vrei să fii Office Manager, să ai propriul birou și să fii colega noastră?
Alătură-te echipei Altdorf Projekt, o echipă tânără, ambițioasă și profesionistă!
Dacă ai:
- cunoștințe de bază în operarea calculatorului.
- studii medii sau superioare.
- dorința de a învăța și a evolua (experiența nu este necesară).
- atenție la detalii.
- responsabilitate, amabilitate, punctualitate, abilități de comunicare.
- spirit de echipă, ambiție, entuziasm și vrei să faci parte dintr-o echipă de succes, atunci ai găsit ce căutai.
Ce trebuie să faci?
- gestiunea primară a documentelor (întocmirea facturilor, urmărirea stocurilor, operarea încasărilor).
- administrarea contractelor și a corespondenței.
- suport pentru departamentele de vânzări și logistică.
- utilizarea echipamentelor de birou și a softurilor pentru introducerea datelor.
- coordonarea sarcinilor de birou și suport administrativ.
- gestionarea relației cu clienții, răspunsul la telefon și direcționarea cererilor și întrebărilor, către colegi.
Beneficiile pe care le oferim:
- program de lucru: Luni - Vineri, 8:00 - 17:00.
- locație centrală: Chișinău, sectorul Râșcani, Bd. Moscova 21.
- telefon de serviciu.
- salariu motivant + bonuri de masă.
- prime de Paște, Crăciun, ziua ta de naștere și la fiecare 5 ani alături de noi.
- echilibru între viața profesională și personală.
Cum aplici?
Trimite CV-ul cu poză pe adresa altdorfprojekt4@gmail.com și te vom contacta pentru a stabili data și ora interviului.
Te așteptăm să faci parte din echipa noastră de succes!
Alătură-te echipei Altdorf Projekt, o echipă tânără, ambițioasă și profesionistă!
Dacă ai:
- cunoștințe de bază în operarea calculatorului.
- studii medii sau superioare.
- dorința de a învăța și a evolua (experiența nu este necesară).
- atenție la detalii.
- responsabilitate, amabilitate, punctualitate, abilități de comunicare.
- spirit de echipă, ambiție, entuziasm și vrei să faci parte dintr-o echipă de succes, atunci ai găsit ce căutai.
Ce trebuie să faci?
- gestiunea primară a documentelor (întocmirea facturilor, urmărirea stocurilor, operarea încasărilor).
- administrarea contractelor și a corespondenței.
- suport pentru departamentele de vânzări și logistică.
- utilizarea echipamentelor de birou și a softurilor pentru introducerea datelor.
- coordonarea sarcinilor de birou și suport administrativ.
- gestionarea relației cu clienții, răspunsul la telefon și direcționarea cererilor și întrebărilor, către colegi.
Beneficiile pe care le oferim:
- program de lucru: Luni - Vineri, 8:00 - 17:00.
- locație centrală: Chișinău, sectorul Râșcani, Bd. Moscova 21.
- telefon de serviciu.
- salariu motivant + bonuri de masă.
- prime de Paște, Crăciun, ziua ta de naștere și la fiecare 5 ani alături de noi.
- echilibru între viața profesională și personală.
Cum aplici?
Trimite CV-ul cu poză pe adresa altdorfprojekt4@gmail.com și te vom contacta pentru a stabili data și ora interviului.
Te așteptăm să faci parte din echipa noastră de succes!
Адрес:
Кишинев
Дата актуализации:
17 июля 2024
Срок размещения вакансии истёк или кандидат был найден.
Ваше резюме успешно отправлено! 🥳
Зарегистрируйтесь сейчас, чтобы отслеживать статус вашего резюме!
Доставлено
и
Просмотрено