Срок размещения вакансии истёк или кандидат был найден.
Office manager
Berlizzo Group
13 августа 2013
Кишинев
Compania Berlizzo Group anunţă:
Concurs de selectare a candidaţilor pentru postul vacant de Office-manager
Atribuţiile postului:
- asistarea la şedinţele de lucru, întocmirea proceselor verbale;
- coordonarea directă a personalului tehnic;
- coordonarea agendei de întîlniri, şedinţe a top-managerilor;
- primirea / expedierea corespondenţei, evidenţa în scris a acesteia;
- aprovizionarea oficiului cu rechizite, mărfuri de uz casnic;
- sarcini de oficiu (fotocopiere, scanare, copertare);
- dactilografiere şi redactare. Evidenţa poştei electronice;
- întîlnirea şi deservirea clienţilor (ceai, cafea);
- îndeplinirea altor sarcini administrative.
Cerinţe faţă de candidaţi:
- studii superioare;
- experienţă profesională la o funcţie similară minim 3 anI;
- cunoaşterea la nivel avansat a limbilor română, rusă, engleză va fi un avantaj
- cunoştinţe operare PC (MS Office, internet);
- abilităţi de utilizare a tehnicii de birou;
- cunoaşterea eticii profesionale de comunicare;
- persoană dinamică, comunicabilă.
Beneficii:
- pachet social deplin;
- perspective de realizare profesională şi personală;
- condiţii prielnice de muncă;
- posibilitate de a activa într-o echipă dinamică, de profesionişti.
CV cu fotografie si menţionarea poziţiei solicitate le expediati pe e-mail hr@berlizzo.md
Doar persoanele selectate vor fi invitate la interviu.
Concurs de selectare a candidaţilor pentru postul vacant de Office-manager
Atribuţiile postului:
- asistarea la şedinţele de lucru, întocmirea proceselor verbale;
- coordonarea directă a personalului tehnic;
- coordonarea agendei de întîlniri, şedinţe a top-managerilor;
- primirea / expedierea corespondenţei, evidenţa în scris a acesteia;
- aprovizionarea oficiului cu rechizite, mărfuri de uz casnic;
- sarcini de oficiu (fotocopiere, scanare, copertare);
- dactilografiere şi redactare. Evidenţa poştei electronice;
- întîlnirea şi deservirea clienţilor (ceai, cafea);
- îndeplinirea altor sarcini administrative.
Cerinţe faţă de candidaţi:
- studii superioare;
- experienţă profesională la o funcţie similară minim 3 anI;
- cunoaşterea la nivel avansat a limbilor română, rusă, engleză va fi un avantaj
- cunoştinţe operare PC (MS Office, internet);
- abilităţi de utilizare a tehnicii de birou;
- cunoaşterea eticii profesionale de comunicare;
- persoană dinamică, comunicabilă.
Beneficii:
- pachet social deplin;
- perspective de realizare profesională şi personală;
- condiţii prielnice de muncă;
- posibilitate de a activa într-o echipă dinamică, de profesionişti.
CV cu fotografie si menţionarea poziţiei solicitate le expediati pe e-mail hr@berlizzo.md
Doar persoanele selectate vor fi invitate la interviu.
Адрес:
Кишинев
Дата актуализации:
13 августа 2013
Срок размещения вакансии истёк или кандидат был найден.
Ваше резюме успешно отправлено! 🥳
Зарегистрируйтесь сейчас, чтобы отслеживать статус вашего резюме!
Доставлено
и
Просмотрено