Срок размещения вакансии истёк или кандидат был найден.
Office-manager (URGENT)
ARHICONI-GRUP
13 ноября 2007
Кишинев
ARHICONI-GRUP – companie lider, în Republica Moldova, în domeniul dezvoltării imobiliare şi a proiectelor arhitecturale şi de construcţii, anunţă concurs pentru poziţia vacantă de
Office-manager.
Atribuţiile postului:
- asistarea la şedinţele de lucru, întocmirea proceselor verbale;
- coordonarea directă a personalului tehnic;
- coordonarea agendei de întîlniri, şedinţe, a top managerilor;
- primirea / expedierea corespondenţei, evidenţa în scris a acesteea;
- traducerea scrisorilor, documentelor (ro, ru, engl.);
- aprovizionarea oficiului cu rechizite, mărfuri de uz casnic;
- sarcini de oficiu (xeroxare, scanare, copertare);
- dactilografiere şi redactare. Evidenţa poştei electronice;
- întîlnirea şi deservirea clienţilor (ceai, cafea);
- îndeplinirea altor sarcini administrative.
Cerinţe faţă de candidaţi:
- studii superioare;
- experienţă profesională la o funcţie similară minim 1 an;
- cunoaşterea la nivel avansat a limbilor română, rusă, engleză;
- cunoştinţe operare PC (MS Office, internet);
- abilităţi de utilizare a tehnicii de birou;
- cunoaşterea eticii profesionale de comunicare;
- persoană dinamică, comunicabilă.
Persoanele interesate pot trimite CV-urile pe adresa e-mail: hr@arhiconi.com .
Doar candidaţii selectaţi vor fi contactaţi.
Beneficii: tot pachetul social, servicii de transport, serviciii de telefonie mobilă. Posibilitate de a activa într-o echipă de profesionişti tînără şi dinamică.
Office-manager.
Atribuţiile postului:
- asistarea la şedinţele de lucru, întocmirea proceselor verbale;
- coordonarea directă a personalului tehnic;
- coordonarea agendei de întîlniri, şedinţe, a top managerilor;
- primirea / expedierea corespondenţei, evidenţa în scris a acesteea;
- traducerea scrisorilor, documentelor (ro, ru, engl.);
- aprovizionarea oficiului cu rechizite, mărfuri de uz casnic;
- sarcini de oficiu (xeroxare, scanare, copertare);
- dactilografiere şi redactare. Evidenţa poştei electronice;
- întîlnirea şi deservirea clienţilor (ceai, cafea);
- îndeplinirea altor sarcini administrative.
Cerinţe faţă de candidaţi:
- studii superioare;
- experienţă profesională la o funcţie similară minim 1 an;
- cunoaşterea la nivel avansat a limbilor română, rusă, engleză;
- cunoştinţe operare PC (MS Office, internet);
- abilităţi de utilizare a tehnicii de birou;
- cunoaşterea eticii profesionale de comunicare;
- persoană dinamică, comunicabilă.
Persoanele interesate pot trimite CV-urile pe adresa e-mail: hr@arhiconi.com .
Doar candidaţii selectaţi vor fi contactaţi.
Beneficii: tot pachetul social, servicii de transport, serviciii de telefonie mobilă. Posibilitate de a activa într-o echipă de profesionişti tînără şi dinamică.
Адрес:
Кишинев
Дата актуализации:
13 ноября 2007
Срок размещения вакансии истёк или кандидат был найден.
Отклик отправлен!
Зарегистрированные на сайте кандидаты чаще получают ответы от работодателей и могут напрямую общаться с ними в ЧАТЕ.