Office - Manager la Departamentul de vanzari a Echipamentelor de joaca
Город:
Кишинев
Образование:
Любое
Опыт работы:
Можно без опыта
Зарплата:
Не указана
График:
Полный рабочий день
În legătură cu extinderea producției și lansărea exportului pe piața europeană cautăm Office-manager în departamentul nostru de vânzări.
De ce POWER TEAM?
Deoarece la noi te aşteaptă:
salariu motivant: fix+%;
program de lucru: luni-vineri, 8-00-16-00;
program de instruire care te va ajuta în timpul stagiului;
oportunităţi de dezvoltare şi avansare în carieră inclusive si in Romania;
colectiv tânăr şi binevoitor care întotdeaună este gata să te ajute;
şef bun şi înţelegător;
discount până la 50% la tot sortimentul produselor sportive;
oficiu in sectorul Ciocana sau Centru (la alegere).
Ce trebuie sa faci:
intocmirea de propuneri comerciale;
cautarea și analiza proceduri de achizitii publice pentru posibila participare;
pregatirea actelor si participarea la proceduri de achizitii publice online din Romania;
intocmirea contractelor si a facturilor pentru plata;
controlul conturilor de încasat;
lucrul cu task-uri în sistemul CRM
Ce este important pentru noi:
vorbire fluentă, clară şi coerentă în limba română (limba rusă colocvial);
abilităţi bune de comunicare;
cunoştinţe bune de operare PC: Word, Excel, Internet;
Dacă eşti interesat, trimite CV-ul la adresa: job@powerteam.md, indicând in subiect postul vacant.
Telefon: 060400031 Iulia
Pentru mai multe detalii aplică site-ul nostru: https://copfer.md/ro/
E-mail: job@powerteam.md
Telefon: 060400031
De ce POWER TEAM?
Deoarece la noi te aşteaptă:
salariu motivant: fix+%;
program de lucru: luni-vineri, 8-00-16-00;
program de instruire care te va ajuta în timpul stagiului;
oportunităţi de dezvoltare şi avansare în carieră inclusive si in Romania;
colectiv tânăr şi binevoitor care întotdeaună este gata să te ajute;
şef bun şi înţelegător;
discount până la 50% la tot sortimentul produselor sportive;
oficiu in sectorul Ciocana sau Centru (la alegere).
Ce trebuie sa faci:
intocmirea de propuneri comerciale;
cautarea și analiza proceduri de achizitii publice pentru posibila participare;
pregatirea actelor si participarea la proceduri de achizitii publice online din Romania;
intocmirea contractelor si a facturilor pentru plata;
controlul conturilor de încasat;
lucrul cu task-uri în sistemul CRM
Ce este important pentru noi:
vorbire fluentă, clară şi coerentă în limba română (limba rusă colocvial);
abilităţi bune de comunicare;
cunoştinţe bune de operare PC: Word, Excel, Internet;
Dacă eşti interesat, trimite CV-ul la adresa: job@powerteam.md, indicând in subiect postul vacant.
Telefon: 060400031 Iulia
Pentru mai multe detalii aplică site-ul nostru: https://copfer.md/ro/
E-mail: job@powerteam.md
Telefon: 060400031
Закрыть
Готово!
Твое резюме успешно отправлено 🥳
Закрыть
Твое резюме успешно отправлено 🥳