Срок размещения вакансии истёк или кандидат был найден.
office-manager cu experienta in sistemul resurselor umane
Rap Pharma International SRL
27 декабря 2016
Кишинев
Office-manager
cu experienta in
Sistemul Resurselor Umane
Cerințe:
- Studii superioare economice, juridice și/sau limbi moderne;
- Cunoașterea limbilor: română (nativă), rusă, limba engleză, bulgara (constituie un avantaj);
- Utilizator avansat al calculatorului: Windows, Excel, Word, 1C; - Cunoștințe bune privind legislația muncii a RM; - Capacitate de planificare și organizare; - Atenție la detalii, flexibilitate, gîndire analitică.
Principalele atribuții ale postului:
- gestionarea documentației de intrare și de ieșire;
- întocmirea de rapoarte;
- organizarea călătoriilor de afaceri: comandarea și rezervarea de bilete, locuri de cazare, pregătirea documentației necesare;
- gestionarea poștei electronice Microsoft Outlook;
- recepționarea și redirecționarea apelurilor, corespondenței;
- îndeplinirea altor sarcini specifice postului.- Executarea procesului de angajare, transferare, eliberare, atestare al salariaților;
- administrarea și întreținerea dosarelor de personal și a datelor conform legislației și procedurilor interne;
- oformarea instrucțiunilor de serviciu;
- suportul și consultanță permanentă angajaților, eliberarea certificatelor, confirmărilor și altor documente.
Cerințe generale:
- Onestitate și responsabilitate;
- Abilități de comunicare cu clienții;
- Exterior prezentabil.
Noi oferim:
- Contract individual de muncă + tot pachetul social (asigurare socială, asigurare medicală), telefon de serviciu;
- Program de lucru prielnic de la 9.00 pînă la 18.00, de luni pînă vineri;
Persoanele interesate sunt invitate să transmită un Curriculum Vitae cu poza inclusă, în limba de stat: prin
E-mail: inna@bfarm.md
cu experienta in
Sistemul Resurselor Umane
Cerințe:
- Studii superioare economice, juridice și/sau limbi moderne;
- Cunoașterea limbilor: română (nativă), rusă, limba engleză, bulgara (constituie un avantaj);
- Utilizator avansat al calculatorului: Windows, Excel, Word, 1C; - Cunoștințe bune privind legislația muncii a RM; - Capacitate de planificare și organizare; - Atenție la detalii, flexibilitate, gîndire analitică.
Principalele atribuții ale postului:
- gestionarea documentației de intrare și de ieșire;
- întocmirea de rapoarte;
- organizarea călătoriilor de afaceri: comandarea și rezervarea de bilete, locuri de cazare, pregătirea documentației necesare;
- gestionarea poștei electronice Microsoft Outlook;
- recepționarea și redirecționarea apelurilor, corespondenței;
- îndeplinirea altor sarcini specifice postului.- Executarea procesului de angajare, transferare, eliberare, atestare al salariaților;
- administrarea și întreținerea dosarelor de personal și a datelor conform legislației și procedurilor interne;
- oformarea instrucțiunilor de serviciu;
- suportul și consultanță permanentă angajaților, eliberarea certificatelor, confirmărilor și altor documente.
Cerințe generale:
- Onestitate și responsabilitate;
- Abilități de comunicare cu clienții;
- Exterior prezentabil.
Noi oferim:
- Contract individual de muncă + tot pachetul social (asigurare socială, asigurare medicală), telefon de serviciu;
- Program de lucru prielnic de la 9.00 pînă la 18.00, de luni pînă vineri;
Persoanele interesate sunt invitate să transmită un Curriculum Vitae cu poza inclusă, în limba de stat: prin
E-mail: inna@bfarm.md
Адрес:
Кишинев
Дата актуализации:
27 декабря 2016
Срок размещения вакансии истёк или кандидат был найден.
Ваше резюме успешно отправлено! 🥳
Зарегистрируйтесь сейчас, чтобы отслеживать статус вашего резюме!
Доставлено
и
Просмотрено