Срок размещения вакансии истёк или кандидат был найден.
Office manager cu cunostinte in domeniul resurselor umane
GLORINAL GRUP
21 июля 2011
Кишинев
Descrierea postului:
- indeplinirea activitatilor zilnice de secretariat;
- preluarea si directionarea apelurilor telefonice si a faxurilor;
- inregistrarea, scanarea, indosarierea si arhivarea documentelor, corespondentei si a mesajelor primite;
- asigurarea transmiterii documentelor prin posta, fax, e-mail
- suport logistic
-cunoaşterea la perfecţie a limbii romăne şi ruse.
- perfectarea si evidenta documentatiei de personal;
- perfectarea şi prezintarea la centrul de asigurări medicale
- responsabilă de evidenţa şi completarea carnetele de muncă, registrele de evidenţă a formularelor carnetelor de muncă şi de circulaţie a acestora;
- întocmirea documentaţiei de angajare / eliberare / etc. a salariaţilor.
- evidenţa registrelor contractelor individuale de muncă, registrelor de ordine.
- întocmirea tabelelor de pontaj cu orele lucrate ale salariaţilor întreprinderii.
- menţinerea in ordine a dosarelor personale.
- programarea concediilor anuale, ştatele de funcţii, organigrama întreprinderii.
- experienta minim 1 ani intr-un post similar va constitui un avantaj;
- studii superioare finalizate;
- excelente abilitati de comunicare si organizare;
- abilitati de planificare a timpului si a sarcinilor;
- fluenta in limbele romana si rusa;
- cunoasterea programelor din pachetul MS Office,
- responsabilitate, corectitudine, seriozitate si dinamism;
- capacitate de adaptare si invatare rapida;
- creativitate si spirit de initiativa
- entuziasm si atitudine pozitiva.
Se ofera:
- Salariul atractiv.
- Intreg pachet social
- Lucru intr-o echipa tanara si prietenoasa
- indeplinirea activitatilor zilnice de secretariat;
- preluarea si directionarea apelurilor telefonice si a faxurilor;
- inregistrarea, scanarea, indosarierea si arhivarea documentelor, corespondentei si a mesajelor primite;
- asigurarea transmiterii documentelor prin posta, fax, e-mail
- suport logistic
-cunoaşterea la perfecţie a limbii romăne şi ruse.
- perfectarea si evidenta documentatiei de personal;
- perfectarea şi prezintarea la centrul de asigurări medicale
- responsabilă de evidenţa şi completarea carnetele de muncă, registrele de evidenţă a formularelor carnetelor de muncă şi de circulaţie a acestora;
- întocmirea documentaţiei de angajare / eliberare / etc. a salariaţilor.
- evidenţa registrelor contractelor individuale de muncă, registrelor de ordine.
- întocmirea tabelelor de pontaj cu orele lucrate ale salariaţilor întreprinderii.
- menţinerea in ordine a dosarelor personale.
- programarea concediilor anuale, ştatele de funcţii, organigrama întreprinderii.
- experienta minim 1 ani intr-un post similar va constitui un avantaj;
- studii superioare finalizate;
- excelente abilitati de comunicare si organizare;
- abilitati de planificare a timpului si a sarcinilor;
- fluenta in limbele romana si rusa;
- cunoasterea programelor din pachetul MS Office,
- responsabilitate, corectitudine, seriozitate si dinamism;
- capacitate de adaptare si invatare rapida;
- creativitate si spirit de initiativa
- entuziasm si atitudine pozitiva.
Se ofera:
- Salariul atractiv.
- Intreg pachet social
- Lucru intr-o echipa tanara si prietenoasa
Адрес:
Кишинев
Дата актуализации:
21 июля 2011
Срок размещения вакансии истёк или кандидат был найден.
Ваше резюме успешно отправлено! 🥳
Зарегистрируйтесь сейчас, чтобы отслеживать статус вашего резюме!
Доставлено
и
Просмотрено