Office manager / contabil-operator / ajutor contabil
Optimasig SRL
Город:
Кишинев
Образование:
Любое
Опыт работы:
Любой
Зарплата:
От 10000 До 11000 MDL
График:
Полный рабочий день
Место работы:
На территории работодателя
Firma importator si distribuitor de produse de uz casnic cauta candidati la functia de:
Office manager / contabil-operator
Cerinţe faţă de candidaţi:
- Studii superioare;
- Cunoștințe avansate PC (MS Office, 1С 8);
- Cunoașterea limbilor rusă și română este obligatorie;
- Capacitate de învățare, abilități de organizare, orientare spre rezultat;
- Seriozitate, responsabilitate, abilitati de comunicare;
- Cunoașterea tehnicii de birou (fax, copiator, scanner, imprimantă);
- Experiența într-un post similar este binevenită.
Responsabilităţi:
- Lucrul cu clienții (prelucrarea comenzilor, primirea plăților, eliberarea facturilor fiscale);
- Efectuarea operaţiunilor de casă, Pos-terminal, completarea carții de casă;
- Operare cu documente primare (facturi fiscale, acte de verificare etc.);
- Perfectarea de contracte si acte de lucrari indeplinite;
- Asigurarea fluxului de documente în cadrul companiei;
- Expediere de scrisori;
- Îndeplinirea altor însărcinări stabilite de conducere.
Candidatii sunt rugati sa expedieze CV-urile la adresa electronica indicata.
Office manager / contabil-operator
Cerinţe faţă de candidaţi:
- Studii superioare;
- Cunoștințe avansate PC (MS Office, 1С 8);
- Cunoașterea limbilor rusă și română este obligatorie;
- Capacitate de învățare, abilități de organizare, orientare spre rezultat;
- Seriozitate, responsabilitate, abilitati de comunicare;
- Cunoașterea tehnicii de birou (fax, copiator, scanner, imprimantă);
- Experiența într-un post similar este binevenită.
Responsabilităţi:
- Lucrul cu clienții (prelucrarea comenzilor, primirea plăților, eliberarea facturilor fiscale);
- Efectuarea operaţiunilor de casă, Pos-terminal, completarea carții de casă;
- Operare cu documente primare (facturi fiscale, acte de verificare etc.);
- Perfectarea de contracte si acte de lucrari indeplinite;
- Asigurarea fluxului de documente în cadrul companiei;
- Expediere de scrisori;
- Îndeplinirea altor însărcinări stabilite de conducere.
Candidatii sunt rugati sa expedieze CV-urile la adresa electronica indicata.
Закрыть
Готово!
Твое резюме успешно отправлено 🥳
Закрыть
Твое резюме успешно отправлено 🥳