Срок размещения вакансии истёк или кандидат был найден.
Office manager / asistent proiecte
ProConsulting
18 января 2017
Кишинев
Acum, suntem în căutarea unui nou coleg la funcția de Office manager / Asistent proiecte, care va asigura managementul biroului și facilitarea implementării proiectelor de consultanță.
Ce ACTIVITĂȚI ai avea în companie
* Preluarea, transmiterea mesajelor telefonice
* Evidența, înregistrarea și repartizarea corespondenței, multiplicarea materialelor
* Evidenta și achiziția resurselor materiale (rechizite de birou, etc.)
* Asistență în perfectarea documentației de gestiune a cadrelor
* Asistență la proiecte de consultanță (formatarea și prezentarea rapoartelor, colectarea datelor, etc.)
Candidatul IDEAL are caracteristicele
* Student/ă în ultimul an de studii sau absolvent cu specializare în unul din domeniile: juridic, finanțe, marketing sau management
* Experiență în poziția similară minim 1 an
* Cunoașterea limbii române, ruse și engleze
Competențe cheie
* Cunoașterea legislației muncii
* Comunicare și relaționare interpersonală
* Elaborare, formatare, prezentare a documentelor
* Abilități de respectare deadline-uri, lucru în condiții de stres, flexibilitate, soluționare rapidă a problemelor, multitasking, atenție la detalii, responsabilitate
* Cunoașterea aplicațiilor informatice relevante (MS Office, Internet, PowerPoint, etc.)
DE CE AR TREBUI SĂ APLICI
1. Creștere profesioanlă
2. Identificăm potențialul în fiece angajat și-l valorificăm
3. Oferim posibilitatea de instruire
__________________________________________
Devină o parte din echipa ProConsulting!
Expediați-ne CV-ul și scrisoarea de intenție la adresa de e-mail: hr@proconsulting.md, cu indicația ”Office manager / Asistent proiecte” în linia de subiect, până la data de 01 februarie 2017
Ce ACTIVITĂȚI ai avea în companie
* Preluarea, transmiterea mesajelor telefonice
* Evidența, înregistrarea și repartizarea corespondenței, multiplicarea materialelor
* Evidenta și achiziția resurselor materiale (rechizite de birou, etc.)
* Asistență în perfectarea documentației de gestiune a cadrelor
* Asistență la proiecte de consultanță (formatarea și prezentarea rapoartelor, colectarea datelor, etc.)
Candidatul IDEAL are caracteristicele
* Student/ă în ultimul an de studii sau absolvent cu specializare în unul din domeniile: juridic, finanțe, marketing sau management
* Experiență în poziția similară minim 1 an
* Cunoașterea limbii române, ruse și engleze
Competențe cheie
* Cunoașterea legislației muncii
* Comunicare și relaționare interpersonală
* Elaborare, formatare, prezentare a documentelor
* Abilități de respectare deadline-uri, lucru în condiții de stres, flexibilitate, soluționare rapidă a problemelor, multitasking, atenție la detalii, responsabilitate
* Cunoașterea aplicațiilor informatice relevante (MS Office, Internet, PowerPoint, etc.)
DE CE AR TREBUI SĂ APLICI
1. Creștere profesioanlă
2. Identificăm potențialul în fiece angajat și-l valorificăm
3. Oferim posibilitatea de instruire
__________________________________________
Devină o parte din echipa ProConsulting!
Expediați-ne CV-ul și scrisoarea de intenție la adresa de e-mail: hr@proconsulting.md, cu indicația ”Office manager / Asistent proiecte” în linia de subiect, până la data de 01 februarie 2017
Адрес:
Кишинев
Дата актуализации:
18 января 2017
Срок размещения вакансии истёк или кандидат был найден.
Отклик отправлен!
Зарегистрированные на сайте кандидаты чаще получают ответы от работодателей и могут напрямую общаться с ними в ЧАТЕ.