Office manager / asistent proiecte
10 000 – 12 000 леев в месяц, на руки
Proconsulting SRL
20 мая 2025
Кишинев
Можно без опыта
Полный день
Высшее
На территории работодателя
Suntem în căutarea unui nou coleg /noi colege la funcția de Office manager / Asistent proiecte, care va asigura managementul biroului și facilitarea implementării proiectelor de consultanță.
Ce ACTIVITĂȚI ai avea în companie
- Preluarea, transmiterea mesajelor telefonice
- Evidența, înregistrarea și repartizarea corespondenței, multiplicarea materialelor
- Evidenta și achiziția resurselor materiale (rechizite de birou, etc.)
- Asistență în perfectarea documentației de gestiune a cadrelor
- Asistență la proiecte de consultanță (formatarea și prezentarea rapoartelor, colectarea datelor, etc.)
Caracteristicele candidatului IDEAL
- Student/ă în ultimul an de studii sau absolvent cu specializare în unul din domeniile: juridic, finanțe, marketing sau management
- Experiență în poziția similară minim 1 an
- Cunoașterea limbii române, ruse și engleze
Competențe cheie
- Cunoașterea legislației muncii
- Comunicare și relaționare interpersonală
- Elaborare, formatare, prezentare a documentelor
- Abilități de respectare deadline-uri, lucru în condiții de stres, flexibilitate, soluționare rapidă a problemelor, multitasking, atenție la detalii, responsabilitate
- Cunoașterea aplicațiilor informatice relevante (MS Office, Internet, PowerPoint, etc.)
DE CE AR TREBUI SĂ APLICI
Creștere profesioanlă
Identificăm potențialul în fiecare angajat și-l valorificăm
Oferim posibilitate de instruire
Ce ACTIVITĂȚI ai avea în companie
- Preluarea, transmiterea mesajelor telefonice
- Evidența, înregistrarea și repartizarea corespondenței, multiplicarea materialelor
- Evidenta și achiziția resurselor materiale (rechizite de birou, etc.)
- Asistență în perfectarea documentației de gestiune a cadrelor
- Asistență la proiecte de consultanță (formatarea și prezentarea rapoartelor, colectarea datelor, etc.)
Caracteristicele candidatului IDEAL
- Student/ă în ultimul an de studii sau absolvent cu specializare în unul din domeniile: juridic, finanțe, marketing sau management
- Experiență în poziția similară minim 1 an
- Cunoașterea limbii române, ruse și engleze
Competențe cheie
- Cunoașterea legislației muncii
- Comunicare și relaționare interpersonală
- Elaborare, formatare, prezentare a documentelor
- Abilități de respectare deadline-uri, lucru în condiții de stres, flexibilitate, soluționare rapidă a problemelor, multitasking, atenție la detalii, responsabilitate
- Cunoașterea aplicațiilor informatice relevante (MS Office, Internet, PowerPoint, etc.)
DE CE AR TREBUI SĂ APLICI
Creștere profesioanlă
Identificăm potențialul în fiecare angajat și-l valorificăm
Oferim posibilitate de instruire
Адрес:
Кишинев
Дата актуализации:
20 мая 2025
Телефон:
+373 69122585
Копировать
Телефон:
+373 22210089
Копировать
E-mail:
office@proconsulting.md
Копировать
Контактное лицо:
Anatolie Palade
Anatolie Palade
Веб-сайт компании:
https://www.bizplan.md
https://www.bizplan.md
Ваше резюме успешно отправлено! 🥳
Зарегистрируйтесь сейчас, чтобы отслеживать статус вашего резюме!
Доставлено
и
Просмотрено