Кишинев
От 1 года
Полный день
Не имеет значение
На территории работодателя
Hei, tu! Da, tu! Simplex vrea să te cunoască mai bine!
Dacă îți place să fii omul care face lucrurile să se întâmple, care organizează, coordonează și ține totul sub control, atunci alătură-te echipei noastre ca Office Manager!
Ce vei face?
Vei verifica și întreține aparatele de cafea (pentru că o zi bună începe cu o cafea bună).
Vei monitoriza stocurile de produse și materiale necesare în oficiu.
Te vei asigura că fiecare coleg are tot ce-i trebuie pentru a lucra eficient.
Vei inventaria echipamentele de birou și materialele promoționale.
Vei realiza activitățile zilnice și vei finaliza sarcinile primite în timp util.
Vei căuta și furniza rapid informațiile solicitate de către colegii sau superiorii tăi.
Vei oferi suport logistic, tehnic și creativ în organizarea evenimentelor interne și externe.
Vei fi parte integrantă a departamentului de marketing – nu doar organizare, ci și implicare activă în campanii și proiecte.
Ce ne dorim de la tine?
Experiență de minim 1 an într-o poziție similară
Cunoștințe solide de MS Office (Word, Excel, PowerPoint etc.)
Cunoașterea limbilor: română
Abilități excelente de comunicare și relaționare în echipă
Gândire organizată și orientată spre soluții rapide și eficiente
Atenție la detalii și capacitate de analiză avansată
Energie, proactivitate și atitudine pozitivă
Permis categoria B
Ce îți oferim noi?
Salariu motivant
Posibilitatea de creștere profesională într-o echipă de specialiști
Proiecte diverse și oportunități de dezvoltare continuă
Un mediu de lucru dinamic și prietenos, în care ideile tale contează
Traininguri și acoperirea costurilor pentru certificări profesionale
Teambuildinguri, cadouri și evenimente de echipă care te vor face să te simți parte dintr-o mare familie
Dacă te regăsești în descrierea asta, nu mai sta pe gânduri!
Trimite-ne CV-ul tău la personal@simplex.md și hai să facem echipă!
Cu siguranță, cu tine în echipă, scopurile noastre devin REALITATE!
Dacă îți place să fii omul care face lucrurile să se întâmple, care organizează, coordonează și ține totul sub control, atunci alătură-te echipei noastre ca Office Manager!
Ce vei face?
Vei verifica și întreține aparatele de cafea (pentru că o zi bună începe cu o cafea bună).
Vei monitoriza stocurile de produse și materiale necesare în oficiu.
Te vei asigura că fiecare coleg are tot ce-i trebuie pentru a lucra eficient.
Vei inventaria echipamentele de birou și materialele promoționale.
Vei realiza activitățile zilnice și vei finaliza sarcinile primite în timp util.
Vei căuta și furniza rapid informațiile solicitate de către colegii sau superiorii tăi.
Vei oferi suport logistic, tehnic și creativ în organizarea evenimentelor interne și externe.
Vei fi parte integrantă a departamentului de marketing – nu doar organizare, ci și implicare activă în campanii și proiecte.
Ce ne dorim de la tine?
Experiență de minim 1 an într-o poziție similară
Cunoștințe solide de MS Office (Word, Excel, PowerPoint etc.)
Cunoașterea limbilor: română
Abilități excelente de comunicare și relaționare în echipă
Gândire organizată și orientată spre soluții rapide și eficiente
Atenție la detalii și capacitate de analiză avansată
Energie, proactivitate și atitudine pozitivă
Permis categoria B
Ce îți oferim noi?
Salariu motivant
Posibilitatea de creștere profesională într-o echipă de specialiști
Proiecte diverse și oportunități de dezvoltare continuă
Un mediu de lucru dinamic și prietenos, în care ideile tale contează
Traininguri și acoperirea costurilor pentru certificări profesionale
Teambuildinguri, cadouri și evenimente de echipă care te vor face să te simți parte dintr-o mare familie
Dacă te regăsești în descrierea asta, nu mai sta pe gânduri!
Trimite-ne CV-ul tău la personal@simplex.md și hai să facem echipă!
Cu siguranță, cu tine în echipă, scopurile noastre devin REALITATE!
Адрес:
Кишинев
Дата актуализации:
7 июня 2025
Ваше резюме успешно отправлено! 🥳
Зарегистрируйтесь сейчас, чтобы отслеживать статус вашего резюме!
Доставлено
и
Просмотрено