Срок размещения вакансии истёк или кандидат был найден.
Manager vinzari
Justar
10 августа 2012
Кишинев
Principalele sarcini ale managerului:
- Cautarea clientilor si lucrul cu ei (identificarea necesitatilor, precizarea detaliilor comenzii, pregatirea documentelor contractuale, elaborarea propunerilor comerciale).
- Negocierea cu clientii, desfasurarea prezentarilor.
- Vizite la sediul clientilor pentru studiul obiectelor, clarificari si decizii in vederea altor probleme.
- Monitorizarea contractelor (verificarea respectarii conditiilor contractuale, evidenta documentelor interne ce tin de comanda respectiva, urmarirea statului comenzii si aplicarea imediata a modificarii lui, etc).
- Organizarea returnarii documentatiei primare si contractuale de la clienti.
- Planificarea activitatile proprii.
Cerinte fata de candidati:
- Abilitati excelente de comunicare (abilitatea de a comunica in mod corect la telefon, vorbire coerenta, cunostinte in etica comunicarii de afaceri si corespondenta de afaceri).
- Orientare spre client.
- Pozitie activa in viata, dorinta de a tinde spre rezultat.
- Experienta in vanzari de produse tehnice este binevenita.
- Cunoasterea fluenta a limbilor romina si rusa.
- Abilitati de lucru cu numere si o cantitate mare de informatii.
- Studii superioare - obligatoriu.
- Virsta 22 -35 de ani.
- Cunoasterea pachetului MS Office.
- Automobil personal.
Suntem bucurosi sa va oferim:
- Salariu competitiv: salariu +% + achitarea pentru convorbirile telefonice, achitarea
sariului regulat, bonusuri pe baza rezultatelor.
- Oportunitati reale de crestere in cariera.
- Program de muna de 5 zile in saptamina.
Va rugam sa expediati CV-urile scrise in limba romina sau rusa la adresa: hr@justar.md
In subiect va rugam sa precizati functia pentru care optati.
- Cautarea clientilor si lucrul cu ei (identificarea necesitatilor, precizarea detaliilor comenzii, pregatirea documentelor contractuale, elaborarea propunerilor comerciale).
- Negocierea cu clientii, desfasurarea prezentarilor.
- Vizite la sediul clientilor pentru studiul obiectelor, clarificari si decizii in vederea altor probleme.
- Monitorizarea contractelor (verificarea respectarii conditiilor contractuale, evidenta documentelor interne ce tin de comanda respectiva, urmarirea statului comenzii si aplicarea imediata a modificarii lui, etc).
- Organizarea returnarii documentatiei primare si contractuale de la clienti.
- Planificarea activitatile proprii.
Cerinte fata de candidati:
- Abilitati excelente de comunicare (abilitatea de a comunica in mod corect la telefon, vorbire coerenta, cunostinte in etica comunicarii de afaceri si corespondenta de afaceri).
- Orientare spre client.
- Pozitie activa in viata, dorinta de a tinde spre rezultat.
- Experienta in vanzari de produse tehnice este binevenita.
- Cunoasterea fluenta a limbilor romina si rusa.
- Abilitati de lucru cu numere si o cantitate mare de informatii.
- Studii superioare - obligatoriu.
- Virsta 22 -35 de ani.
- Cunoasterea pachetului MS Office.
- Automobil personal.
Suntem bucurosi sa va oferim:
- Salariu competitiv: salariu +% + achitarea pentru convorbirile telefonice, achitarea
sariului regulat, bonusuri pe baza rezultatelor.
- Oportunitati reale de crestere in cariera.
- Program de muna de 5 zile in saptamina.
Va rugam sa expediati CV-urile scrise in limba romina sau rusa la adresa: hr@justar.md
In subiect va rugam sa precizati functia pentru care optati.
Адрес:
Кишинев
Дата актуализации:
10 августа 2012
Срок размещения вакансии истёк или кандидат был найден.
Ваше резюме успешно отправлено! 🥳
Зарегистрируйтесь сейчас, чтобы отслеживать статус вашего резюме!
Доставлено
и
Просмотрено