Срок размещения вакансии истёк или кандидат был найден.
Manager vinzari
OP "Argus - S" SRL
11 июля 2012
Кишинев
Dacă sunteţi motivaţi, dornici de noi oportunităţi şi gata să deveniţi membru al unei echipe dinamice cu un înalt nivel de profesionalism, anunţăm următoarea poziţie vacantă în Agenţia de pază "Argus-S" care oferă servicii de securitate de orice nivel de complexitate pe tot teritoriul Republicii Moldova.
Denumirea postului: Manager Vânzări
Sarcinile principale şi specifice ale postului:
• Identificarea şi extinderea portofoliului de clienţi, precum şi menţinerea bazei clientele actuale
• Prezentarea, promovarea şi vânzarea produselor în conformitate cu standardele şi politicile comerciale ale companiei
• Negocierea contractelor şi răspunderea pentru corecta executare şi finalizare a acestora
• Urmărirea realizării planului de vânzări lunar, trimestrial, anual;
• Acordarea asistenţei tehnice şi comerciale clienţilor existenţi şi celor potenţiali.
Specificaţiile postului:
• Studii superioare.
• Experienţă în domeniul vînzări - minim 2 ani.
• Abilităţi de comunicare şi negociere, spirit de observaţie, dinamism, eficienţă, cunoştinţe tehnice - constituie un avantaj;
• Permis de conducere - obligatoriu
• Bune cunoştinţe de limbă romană şi rusă, engleza - constituie un avantaj.
Noi oferim:
* pachet salarial atractiv şi motivant
* oportunitatea dezvoltării carierei profesionale
Candidaţii interesaţi pot trimite CV-ul până la data de 15 iulie 2012 la următoarea adresa de e-mail: personal@argus.md , menţionând postul pentru care candidează.
Numai candidaţii selectaţi vor fi invitaţi la un interviu, a cărui dată va fi stabilită de comun acord cu aceştia.
Denumirea postului: Manager Vânzări
Sarcinile principale şi specifice ale postului:
• Identificarea şi extinderea portofoliului de clienţi, precum şi menţinerea bazei clientele actuale
• Prezentarea, promovarea şi vânzarea produselor în conformitate cu standardele şi politicile comerciale ale companiei
• Negocierea contractelor şi răspunderea pentru corecta executare şi finalizare a acestora
• Urmărirea realizării planului de vânzări lunar, trimestrial, anual;
• Acordarea asistenţei tehnice şi comerciale clienţilor existenţi şi celor potenţiali.
Specificaţiile postului:
• Studii superioare.
• Experienţă în domeniul vînzări - minim 2 ani.
• Abilităţi de comunicare şi negociere, spirit de observaţie, dinamism, eficienţă, cunoştinţe tehnice - constituie un avantaj;
• Permis de conducere - obligatoriu
• Bune cunoştinţe de limbă romană şi rusă, engleza - constituie un avantaj.
Noi oferim:
* pachet salarial atractiv şi motivant
* oportunitatea dezvoltării carierei profesionale
Candidaţii interesaţi pot trimite CV-ul până la data de 15 iulie 2012 la următoarea adresa de e-mail: personal@argus.md , menţionând postul pentru care candidează.
Numai candidaţii selectaţi vor fi invitaţi la un interviu, a cărui dată va fi stabilită de comun acord cu aceştia.
Адрес:
Кишинев
Дата актуализации:
11 июля 2012
Срок размещения вакансии истёк или кандидат был найден.
Ваше резюме успешно отправлено! 🥳
Зарегистрируйтесь сейчас, чтобы отслеживать статус вашего резюме!
Доставлено
и
Просмотрено