Срок размещения вакансии истёк или кандидат был найден.
Manager vânzări bilete de avion
EAVION.MD
24 мая 2021
Кишинев
Anunțăm deschiderea postului vacant de: Manager Vânzări bilete de avion
Dacă iți dorești o cariera în ascensiune, ești ambițios și dornic de a lucra, atunci te poți alătura echipei noastre!
CERINȚE:
- deține diplomă de studii superioare/experienta în domeniu minim 1 an;
- posedarea sistemelor de rezervări Amadeus și Gabriel ;
- cunoaşterea limbilor română şi rusa, engleza- nivel conversațional;
- utilizator încrezut de PC și tehnică de birou;
- abilități foarte bune de comunicare și negociere;
RESPONSABILITĂȚI:
- deservirea și asistența calitativă a clienților pe tot parcursul procesului pre și post vânzare;
- efectuarea apelurilor telefonice la necesitate, procesarea cererilor primite;
- stabilirea şi dezvoltarea relaţiilor profesionale cu clienţii, orientate spre satisfacerea nevoilor acestora;
- asistarea clienților la efectuarea check-in-ului online;
BENEFICII:
- pachet salarial plătit integral pe alb, legal;
- salariu fix, negociabil în dependență de abilități și experiența de lucru cu clienții;
- bonus motivant din vânzările realizate;
- oficiu modern cu amplasare comodă și accesibilă, centru orasului;
- pachet social deplin;
- mentori cu experiență, ce te vor ajuta să te implici în muncă;
- oportunități de creștere profesională și financiară;
Persoanele interesate sunt invitate să transmită CV-urile la adresa de e-mail: hr.asociatia@gmail.com
PENTRU MAI MULTE DETALII SUNĂ ACUM!
Nr de contact: 079911110
Dacă iți dorești o cariera în ascensiune, ești ambițios și dornic de a lucra, atunci te poți alătura echipei noastre!
CERINȚE:
- deține diplomă de studii superioare/experienta în domeniu minim 1 an;
- posedarea sistemelor de rezervări Amadeus și Gabriel ;
- cunoaşterea limbilor română şi rusa, engleza- nivel conversațional;
- utilizator încrezut de PC și tehnică de birou;
- abilități foarte bune de comunicare și negociere;
RESPONSABILITĂȚI:
- deservirea și asistența calitativă a clienților pe tot parcursul procesului pre și post vânzare;
- efectuarea apelurilor telefonice la necesitate, procesarea cererilor primite;
- stabilirea şi dezvoltarea relaţiilor profesionale cu clienţii, orientate spre satisfacerea nevoilor acestora;
- asistarea clienților la efectuarea check-in-ului online;
BENEFICII:
- pachet salarial plătit integral pe alb, legal;
- salariu fix, negociabil în dependență de abilități și experiența de lucru cu clienții;
- bonus motivant din vânzările realizate;
- oficiu modern cu amplasare comodă și accesibilă, centru orasului;
- pachet social deplin;
- mentori cu experiență, ce te vor ajuta să te implici în muncă;
- oportunități de creștere profesională și financiară;
Persoanele interesate sunt invitate să transmită CV-urile la adresa de e-mail: hr.asociatia@gmail.com
PENTRU MAI MULTE DETALII SUNĂ ACUM!
Nr de contact: 079911110
Адрес:
Кишинев
Дата актуализации:
24 мая 2021
Срок размещения вакансии истёк или кандидат был найден.
Ваше резюме успешно отправлено! 🥳
Зарегистрируйтесь сейчас, чтобы отслеживать статус вашего резюме!
Доставлено
и
Просмотрено