Срок размещения вакансии истёк или кандидат был найден.
Manager resurse umane
ICS "CODRU HOSPITALITY" SRL
14 июля 2011
Кишинев
Responsabilităţi:
- Promoveaza disciplina de muncă, loialitatea, motivarea angajatilor.
- Asigura comunicarea şi instruirea profesionala a angajaţilor.
- Monitorizeaza activitatea Inspectorului Resurse Umane, asigurând respectarea prevederilor legislatiei în vigoare.
- Contribuie la dezvoltarea politicilor companiei, având ca scop armonizarea proceselor şi procedurilor în toate departamentele companiei.
- Întocmeste periodic raporturile în conformitate cu cerinţele companiei pe care le prezintă managementului companiei, precum raportul de fluctuaţie a personalului, raportul de accidente, raportul de concedii medicale, raportul de concedii anuale, raportul de absenţe, etc.
- Asigurara comunicarea eficienta între departamentele companiei şi angajaţii din cadrul departamentelor.
- Asigură şi organizează implementarea programelor de training
- Efectueaza recrutarea, selectarea şi angajarea personalului conform cerinţelor si necesitatilor companiei
Cerinte:
- Studii superioare;
- Experienţă relevantă de cel puţin 4 ani;
- Deprinderi de utilizator independent al pachetelor MS Windows si MS Office (obligatoriu);
- Abilităţi bune de comunicare;
- Cunoaşterea la nivel fluent a limbilor română, rusă, engleza;
- Abilităţi excelente de lucru în echipă;
- Atenţie la detalii;
- Atitudine proactivă.
Oferta:
- Program de lucru full time
- Pachet social integral
- Salariu atractiv
- Mediu de lucru placut si dinamic.
Persoanele interesate sunt rugate sa expedieze CV-ul cu fotografie, la adresa electronica hr@codru.md
- Promoveaza disciplina de muncă, loialitatea, motivarea angajatilor.
- Asigura comunicarea şi instruirea profesionala a angajaţilor.
- Monitorizeaza activitatea Inspectorului Resurse Umane, asigurând respectarea prevederilor legislatiei în vigoare.
- Contribuie la dezvoltarea politicilor companiei, având ca scop armonizarea proceselor şi procedurilor în toate departamentele companiei.
- Întocmeste periodic raporturile în conformitate cu cerinţele companiei pe care le prezintă managementului companiei, precum raportul de fluctuaţie a personalului, raportul de accidente, raportul de concedii medicale, raportul de concedii anuale, raportul de absenţe, etc.
- Asigurara comunicarea eficienta între departamentele companiei şi angajaţii din cadrul departamentelor.
- Asigură şi organizează implementarea programelor de training
- Efectueaza recrutarea, selectarea şi angajarea personalului conform cerinţelor si necesitatilor companiei
Cerinte:
- Studii superioare;
- Experienţă relevantă de cel puţin 4 ani;
- Deprinderi de utilizator independent al pachetelor MS Windows si MS Office (obligatoriu);
- Abilităţi bune de comunicare;
- Cunoaşterea la nivel fluent a limbilor română, rusă, engleza;
- Abilităţi excelente de lucru în echipă;
- Atenţie la detalii;
- Atitudine proactivă.
Oferta:
- Program de lucru full time
- Pachet social integral
- Salariu atractiv
- Mediu de lucru placut si dinamic.
Persoanele interesate sunt rugate sa expedieze CV-ul cu fotografie, la adresa electronica hr@codru.md
Адрес:
Кишинев
Дата актуализации:
14 июля 2011
Срок размещения вакансии истёк или кандидат был найден.
Ваше резюме успешно отправлено! 🥳
Зарегистрируйтесь сейчас, чтобы отслеживать статус вашего резюме!
Доставлено
и
Просмотрено