Manager resurse umane responsabil de magazine
Город:
Кишинев
Образование:
Университет, институт
Опыт работы:
От 1 года
Зарплата:
Не указана
График:
Полный рабочий день
În calitate de Manager Resurse Umane la Aridon Group vei:
planifica și organiza întreaga activitate de resurse umane pe magazinele din rețea;
vizita frecvent magazinele din rețea conform planului stabilit;
gestiona documentele de evidență a personalului, inclusiv procesul de pregătire pentru salarizare a magazinelor din rețea;
elabora diverse rapoarte solicitate de către Administrație;
găsi soluții la orice problemă cu persoanele din departamente;
verifica implementarea training-ului și dezvoltarea echipelor din magazinele din rețea.
Oferta noastră:
Salariu atractiv + pachet de beneficii;
Tichete de masă în valoare de 70 lei/zi;
Perioadă de training şi program de introducere în companie;
Concediu suplimentar plătit;
1 zi liberă pentru ziua de naștere;
Posibilitatea de a te dezvolta în cadrul companiei;
Program de lucru: Luni – Joi de la 8:30 la 17:30, Vineri până la 14:00.
Cum îți dai seama că te potrivești?
Deții diplomă de studii superioare;
Ai experienţa de muncă în managementul unei echipe sau într-o poziţie similară;
Eşti un avansat utilizator PC (prioritare sunt cunoștințele în Excel);
Abilități excelente de comunicare și organizare, cu o atenție deosebită la detalii;
Ești o persoană capabilă să identifice soluții rapide pentru a crește vânzările;
Cunoașterea limbii engleze reprezintă un avantaj.
Vino să faci parte din echipa noastră!
Trimite CV-ul tău la adresa: hr@aridon.md, cu titlul scrisorii „Manager resurse umane”. E-mail: hr@aridon.md
planifica și organiza întreaga activitate de resurse umane pe magazinele din rețea;
vizita frecvent magazinele din rețea conform planului stabilit;
gestiona documentele de evidență a personalului, inclusiv procesul de pregătire pentru salarizare a magazinelor din rețea;
elabora diverse rapoarte solicitate de către Administrație;
găsi soluții la orice problemă cu persoanele din departamente;
verifica implementarea training-ului și dezvoltarea echipelor din magazinele din rețea.
Oferta noastră:
Salariu atractiv + pachet de beneficii;
Tichete de masă în valoare de 70 lei/zi;
Perioadă de training şi program de introducere în companie;
Concediu suplimentar plătit;
1 zi liberă pentru ziua de naștere;
Posibilitatea de a te dezvolta în cadrul companiei;
Program de lucru: Luni – Joi de la 8:30 la 17:30, Vineri până la 14:00.
Cum îți dai seama că te potrivești?
Deții diplomă de studii superioare;
Ai experienţa de muncă în managementul unei echipe sau într-o poziţie similară;
Eşti un avansat utilizator PC (prioritare sunt cunoștințele în Excel);
Abilități excelente de comunicare și organizare, cu o atenție deosebită la detalii;
Ești o persoană capabilă să identifice soluții rapide pentru a crește vânzările;
Cunoașterea limbii engleze reprezintă un avantaj.
Vino să faci parte din echipa noastră!
Trimite CV-ul tău la adresa: hr@aridon.md, cu titlul scrisorii „Manager resurse umane”. E-mail: hr@aridon.md
E-mail:
Закрыть
Готово!
Твое резюме успешно отправлено 🥳
Закрыть
Твое резюме успешно отправлено 🥳