Срок размещения вакансии истёк или кандидат был найден.
MANAGER RELATII CLIENTI
Studio-Moderna Moldova
25 июля 2010
Кишинев
APTITUDINI PERSONALE
• Rezistenta la stres ;
• Calm;
• Rabdare;
• Intelegere;
• Compasiune;
• Atentie distributiva;
• Buna organizare si ordonare;
• Rezistenta la stress
Studii minime necesare: Studii medii
Limbi straine cunoscute: En, Ro, Ru
Alte cunostinte: Cunostiinte PC
Experienta profesionala: 2ani
Responsabilitati principale
Solutionarea reclamatiilor primite telefonic, procesarea actelor pentru inlocuire, retrur bani, rejection in cel mai scurt timp posibil
Responsabilitati cheie
- Verificarea actelor primite de la depozit pentru inlocuire, retur bani, in functie de cate colete au fost verificate;
- Citit / raspuns / trimis e-mail-uri;
- Clientii ce vin la sediu;
- Supervizarea intregii activitati din departament: eficienta cu care sunt preluate apelurile, atentie la cea ce comunica consultantii Customer Care clientilor;
Verific corectitudinea cu care au fost inregistrate actele pentru inlocuiri sau retur bani;
Indatoriri periodice
Verificarea actelor primite de la posta pentru produsele inlocuite sau pentru banii returnati catre clienti;
- Trimit lunar greselile consultantilor de vanzari catre Supervisori pentru a-i corecta sa nu mai repete greselile;
Descarc instructiunile necesare, le trimit la tradus. Dupa primirea lor le reviziuesc, in vederea corectarii greselilor si adaugarii termenului de garantie, producator si tot cea ce este necesar sa cuprinda instructiunile;
Indatoriri ocazionale
- Sedinte – sunt prezenta la sedinte doar in cazul in care este nevoie de informatii din partea departamenului Customer Care;
- Inventare – depinde de cate ori sunt organizate pe an. Pot fi organizate si 2-3 inventare pe an;
Preluarea indatoririlor altor colegi ce lipsesc;
www.studio-moderna.com
• Rezistenta la stres ;
• Calm;
• Rabdare;
• Intelegere;
• Compasiune;
• Atentie distributiva;
• Buna organizare si ordonare;
• Rezistenta la stress
Studii minime necesare: Studii medii
Limbi straine cunoscute: En, Ro, Ru
Alte cunostinte: Cunostiinte PC
Experienta profesionala: 2ani
Responsabilitati principale
Solutionarea reclamatiilor primite telefonic, procesarea actelor pentru inlocuire, retrur bani, rejection in cel mai scurt timp posibil
Responsabilitati cheie
- Verificarea actelor primite de la depozit pentru inlocuire, retur bani, in functie de cate colete au fost verificate;
- Citit / raspuns / trimis e-mail-uri;
- Clientii ce vin la sediu;
- Supervizarea intregii activitati din departament: eficienta cu care sunt preluate apelurile, atentie la cea ce comunica consultantii Customer Care clientilor;
Verific corectitudinea cu care au fost inregistrate actele pentru inlocuiri sau retur bani;
Indatoriri periodice
Verificarea actelor primite de la posta pentru produsele inlocuite sau pentru banii returnati catre clienti;
- Trimit lunar greselile consultantilor de vanzari catre Supervisori pentru a-i corecta sa nu mai repete greselile;
Descarc instructiunile necesare, le trimit la tradus. Dupa primirea lor le reviziuesc, in vederea corectarii greselilor si adaugarii termenului de garantie, producator si tot cea ce este necesar sa cuprinda instructiunile;
Indatoriri ocazionale
- Sedinte – sunt prezenta la sedinte doar in cazul in care este nevoie de informatii din partea departamenului Customer Care;
- Inventare – depinde de cate ori sunt organizate pe an. Pot fi organizate si 2-3 inventare pe an;
Preluarea indatoririlor altor colegi ce lipsesc;
www.studio-moderna.com
Адрес:
Кишинев
Дата актуализации:
25 июля 2010
Срок размещения вакансии истёк или кандидат был найден.
Ваше резюме успешно отправлено! 🥳
Зарегистрируйтесь сейчас, чтобы отслеживать статус вашего резюме!
Доставлено
и
Просмотрено