Срок размещения вакансии истёк или кандидат был найден.
Manager referent
Arexim Grup SRL
19 марта 2013
Кишинев
Secretar-referent
Responsabilităţi:
- Primirea, înregistrarea şi repartizarea corespondenţei în interiorul organizaţiei;
- Recepţionarea rapoartelor cu privire la îndeplinirea deciziilor Administraţiei companiei;
- Înregistrarea hotărârilor şi deciziilor luate de conducere, aplicarea ştampilei şi repartizarea acestora;
- Păstrarea şi operarea în registrul de evidenţă a dispoziţiilor conducerii;
- Redactarea corespondenţei de afaceri necesară desfăşurării activităţii zilnice;
- Emiterea ordinelor administrative şi evidenţa lor;
- Gestionarea documentelor de interes general al întreprinderii;
- Traduceri;
Cerinţe faţă de candidaţi:
- Studii superioare economice;
- Experienţă la un post similar, min. 2 ani;
- Cunoaşterea la perfecţie a limbilor: română, rusă si engleza nivel mediu;
- Cunoştinţe avansate de operare PC: Word, Excel, Internet;
- Cunoştinţe de management, secretariat;
- Cunoştinţe de gestionare a documentelor;
- Abilitaţi de coordonare, planificare şi organizare;
- Responsabilitate;
Persoanele interesate pot expedia CV-ul la adresa electronică steldis.job72@mail.ru cu indicarea funcţiei la care aplică.
Responsabilităţi:
- Primirea, înregistrarea şi repartizarea corespondenţei în interiorul organizaţiei;
- Recepţionarea rapoartelor cu privire la îndeplinirea deciziilor Administraţiei companiei;
- Înregistrarea hotărârilor şi deciziilor luate de conducere, aplicarea ştampilei şi repartizarea acestora;
- Păstrarea şi operarea în registrul de evidenţă a dispoziţiilor conducerii;
- Redactarea corespondenţei de afaceri necesară desfăşurării activităţii zilnice;
- Emiterea ordinelor administrative şi evidenţa lor;
- Gestionarea documentelor de interes general al întreprinderii;
- Traduceri;
Cerinţe faţă de candidaţi:
- Studii superioare economice;
- Experienţă la un post similar, min. 2 ani;
- Cunoaşterea la perfecţie a limbilor: română, rusă si engleza nivel mediu;
- Cunoştinţe avansate de operare PC: Word, Excel, Internet;
- Cunoştinţe de management, secretariat;
- Cunoştinţe de gestionare a documentelor;
- Abilitaţi de coordonare, planificare şi organizare;
- Responsabilitate;
Persoanele interesate pot expedia CV-ul la adresa electronică steldis.job72@mail.ru cu indicarea funcţiei la care aplică.
Адрес:
Кишинев
Дата актуализации:
19 марта 2013
Срок размещения вакансии истёк или кандидат был найден.
Ваше резюме успешно отправлено! 🥳
Зарегистрируйтесь сейчас, чтобы отслеживать статус вашего резюме!
Доставлено
и
Просмотрено