Срок размещения вакансии истёк или кандидат был найден.
Manager oficiu
8 июня 2020
Кишинев
Cerinte:
- Studii superioare;
- Cunoaşterea avansată a limbilor: română, rusă;
- Abilităţi şi aptitudini: punctualitate, responsabilitate, flexibilitate, lucrează cu plăcere în condiţii şi mediu de lucru dinamic; rezistență la stres; identificare puternică cu obiectivele organizaţiei; capacitate de cooperare şi comunicare; bune abilităţi de organizare a timpului, sarcinilor şi locului de muncă; capacitate de a respecta termene limită; capacitate de multi – tasking;
- Cunoașterea programelor Microsoft Office (Word, Excel, Power Point), Google Drive, Internet;
- Cunoştinţe de management, secretariat;
- Capacitatea de a gestiona mai multe sarcini simultan.
Responsabilităţi:
- Sarcini administrative și de organizare, relaționare cu departamentele organizaţiei și persoanele din exterior;
- Atribuții de secretariat (efectuarea/preluarea apelurilor telefonice, îndeplinirea tabelelor de raportare zilnice și săptămînale);
- Gestionarea paginii de facebook (plasarea noutăților);
- Întocmirea proceselor verbale ale şedinţelor;
- Gestionarea bazelor de date și introducerea datelor;
- Alte responsabilități necesare pentru buna desfășurare a activității organizaţiei.
Ce ofera compania:
- Siguranța si posibilități de dezvoltare profesionala;
- Mediu plăcut de lucru;
- Salariu competitiv si motivant,
- Graficul de munca 9:00 - 18:00, Luni-Vineri
- Compensarea convorbirilor telefonice.
Persoanele interesate sunt rugate să expedieze CV-ul la adresa electronică: sgchisinau.pps@gmail.com
Doar persoanele ce vor corespunde cerinţelor vor fi contactate.
- Studii superioare;
- Cunoaşterea avansată a limbilor: română, rusă;
- Abilităţi şi aptitudini: punctualitate, responsabilitate, flexibilitate, lucrează cu plăcere în condiţii şi mediu de lucru dinamic; rezistență la stres; identificare puternică cu obiectivele organizaţiei; capacitate de cooperare şi comunicare; bune abilităţi de organizare a timpului, sarcinilor şi locului de muncă; capacitate de a respecta termene limită; capacitate de multi – tasking;
- Cunoașterea programelor Microsoft Office (Word, Excel, Power Point), Google Drive, Internet;
- Cunoştinţe de management, secretariat;
- Capacitatea de a gestiona mai multe sarcini simultan.
Responsabilităţi:
- Sarcini administrative și de organizare, relaționare cu departamentele organizaţiei și persoanele din exterior;
- Atribuții de secretariat (efectuarea/preluarea apelurilor telefonice, îndeplinirea tabelelor de raportare zilnice și săptămînale);
- Gestionarea paginii de facebook (plasarea noutăților);
- Întocmirea proceselor verbale ale şedinţelor;
- Gestionarea bazelor de date și introducerea datelor;
- Alte responsabilități necesare pentru buna desfășurare a activității organizaţiei.
Ce ofera compania:
- Siguranța si posibilități de dezvoltare profesionala;
- Mediu plăcut de lucru;
- Salariu competitiv si motivant,
- Graficul de munca 9:00 - 18:00, Luni-Vineri
- Compensarea convorbirilor telefonice.
Persoanele interesate sunt rugate să expedieze CV-ul la adresa electronică: sgchisinau.pps@gmail.com
Doar persoanele ce vor corespunde cerinţelor vor fi contactate.
Адрес:
Кишинев
Дата актуализации:
8 июня 2020
Срок размещения вакансии истёк или кандидат был найден.
Ваше резюме успешно отправлено! 🥳
Зарегистрируйтесь сейчас, чтобы отслеживать статус вашего резюме!
Доставлено
и
Просмотрено