Срок размещения вакансии истёк или кандидат был найден.
Manager dezvoltare socială
Lumos Moldova
9 февраля 2011
Кишинев
Argument
Republica Moldova, în ultimii ani, promovează reforma sistemului de protecţie a copilului şi familiei. În această perioadă au fost create servicii sociale noi, care nu au la bază suficiente reglementări legale de activitate: standarde de calitate, regulamente etc. De asemenea, nu există un mecanism de acreditare şi evaluare a prestatorilor de servicii sociale, ceea ce reclamă adresarea acestei probleme.
O altă problemă ce ține de domeniul medico-social o constituie instituționalizarea copiilor mici în risc major pentru supraviețuire și numărul mare al copiilor de 0 - 5 ani, care decedează la domiciliu şi în primele 24 ore după spitalizare.
Organizația LUMOS cu sediul în Marea Britanie, prin intermediul filialei din Republica Moldova, în baza Acordului de colaborare semnat cu autorităţile administraţiei publice centrale şi locale din Moldova, începînd cu anul 2007 oferă asistenţă tehnică Guvernului Republicii Moldova în implementarea strategiilor în domeniul protecţiei drepturilor copilului.
În conformitate cu politicile internaţionale şi naţionale, precum și prevederile Acordului de colaborare, LUMOS implementează în parteneriat cu Ministerul Muncii, Protecţiei Sociale şi Familiei, Ministerul Educaţiei şi Ministerul Sănătăţii patru proiecte, şi anume:
1. Elaborarea şi promovarea mecanismului de evaluare şi acreditare a serviciilor sociale;
2. Elaborarea, promovarea şi pilotarea mecanismului de colaborare intersectorială la nivel central şi local în domeniul medico-social privind prevenirea şi reducerea ratei mortalităţii infantile şi a copiilor sub 5 ani;
3. Implementarea “Strategiei naţionale şi planului de acţiuni privind reforma sistemului rezidenţial de îngrijire a copilului pentru anii 2007-2012” (HG nr. 784 din 9 iulie 2007) în trei regiuni pilot (mun. Chişinău şi raioanele Floreşti şi Ialoveni);
4. Dezvoltarea și promovarea educației incluzive.
În perioada anilor 2009 - 2010 Lumos a oferit asistență tehnică Ministerului Muncii Protecției Sociale și Familiei în vederea elaborării proiectului Legii cu privire la acreditarea și evaluarea prestatorilor de servicii sociale și a legislației secundare în vederea implementării acestei legi.
Pe parcursul anului 2008 a fost efectuat un studiu cu privire la evaluarea cauzelor mortalității infantile și a copiilor sub 5 ani la domiciliu și în primele 24 de ore de spitalizare, care a scos în evidență faptul că în majoritatea cazurilor copiii ce decedează la domiciliu provin din familii social-vulnerabile. În baza rezultatelor studiului a fost elaborat și aprobat de Guvern Mecanismul de colaborare intersectorială în vederea reducerea ratei mortalităţii infantile şi a mortalităţii copiilor sub vârsta de 5 ani la domiciliu (HG nr. 1182 din 22.12.2010).
Reieşind din cele expuse precum și angajamentele asumate prin acordurile semnate, LUMOS va sprijini în continuare Guvernul Moldovei și regiunile pilot în implementarea proiectelor nominalizate.
În scopul asigurării managementului proiectelor:
• elaborarea şi implementarea mecanismului de evaluare și acreditare a prestatorilor de servicii sociale
și
• implementarea mecanismului de colaborare intersectorială la nivel central şi local în domeniul medico-social privind prevenirea şi reducerea ratei mortalităţii infantile şi a copiilor sub 5 ani,
LUMOS Moldova va angaja un Manager Dezvoltare Socială.
Obiectivele postului:
• Să planifice şi gestioneze activităţile specifice de management şi administrare a proiectelor
• Să coordoneze activităţile de implementare ale proiectelor cu partenerii guvernamentali;
• Să coordoneze şi supervizeze activitatea coordonatorilor proiectelor și a echipei de implementare a acestor două proiecte
• Să asigure comunicarea și schimbul de informaţii şi experienţe între echipa de implementare și parteneri;
• Să colecteze, analizeze şi disemineze practicile bune obţinute în procesul de implementare a proiectelor;
• Să colaboreze cu echipa managerială a Programului în vederea dezvoltării serviciilor sociale adresate copiilor în situații de dificultate și familiilor lor;
• Să elaboreze rapoarte, recomandari despre implementarea proiectelor administrate.
Obligaţii şi responsabilităţi - Managerul Dezvoltare Socială:
1. Este responsabil de managementul proiectelor:
• Elaborarea şi implementarea mecanismului de evaluarea și acreditarea prestatorilor de servicii sociale, promovării sistemului de asigurare a calității serviciilor sociale;
• Implementarea mecanismului de colaborare intersectorială la nivel central şi local în domeniul medico-social privind prevenirea şi reducerea ratei mortalităţii infantile şi a copiilor sub 5 ani
2. Activează la nivel central în colaborare cu specialiştii din cadrul ministerelor de resort, în special, cu persoanele de referinţă din cadrul Ministerului Protecţiei Sociale Familiei şi Copilului și Ministerul Sănătății;
3. Oferă asistenţă tehnică specialiştilor din cadrul autorităţilor administrației publice locale, ceea ce implică deplasări de serviciu în teritoriu.
I. În cadrul proiectului elaborarea şi implementarea mecanismului de evaluarea și acreditare a prestatorilor de servicii sociale Managerul Dezvoltare Socială este responsabil de:
• Implementarea activităților proiectului în conformitate cu planul de implementare;
• Monitorizarea activității coordonatorului național al proiectului;
• Colaborarea cu experții internaționali în vederea implementării proiectului;
• Colaborarea cu autoritățile publice centrale și locale, prestatorii de servicii sociale, organizațiile internaționale și societatea civilă în scopul atingerii obiectivelor proiectului;
• Calitatea documentelor și materialelor elaborate în cadrul proiectului în conformitate cu planul de implementare;
• Identificarea resurselor la nivel central și local în vederea pilotării mecanismului de evaluare și acreditare a prestatorilor de servicii sociale;
• Identificarea şi selectarea consultanților și experţilor locali din cadrul proiectului;
• Organizarea testării proiectului mecanismului de evaluare și acreditare a prestatorilor de servicii sociale în raioanele-pilot;
• Managementul proiectului în scopul respectării termenilor de realizare ale activităților;
• Elaborarea rapoartelor lunare, trimestriale, anuale cu privire la implementarea proiectului și a raportului final de evaluare a proiectului cu recomandări de implementare la nivel naţional.
II. În cadrul proiectului implementarea mecanismului de colaborare intersectorială la nivel central şi local în domeniul medico-social privind prevenirea şi reducerea ratei mortalităţii infantile şi a copiilor sub 5 ani Managerul Dezvoltarea Socială este responsabil de:
• Implementarea activităților proiectului în conformitate cu planul de implementare;
• Monitorizarea activității coordonatorului național al proiectului;
• Colaborarea cu autoritățile publice centrale și locale, structurile și instituțiile sociale și din sănătate, organizațiile internaționale și societatea civilă în scopul atingerii obiectivelor proiectului;
• Calitatea documentelor și materialelor elaborate în cadrul proiectului în conformitate cu planul de implementare;
• Identificarea resurselor la nivel central și local în vederea implementării prevederilor mecanismului de colaborare intersectorială la nivel central şi local în domeniul medico-social privind prevenirea şi reducerea ratei mortalităţii infantile şi a copiilor sub 5 ani;
• Identificarea şi selectarea consultanților și experţilor locali din cadrul proiectului;
• Organizarea implementării proiectului în raioanele-pilot;
• Managementul proiectului în scopul respectării termenilor de realizare ale activităților;
• Elaborarea rapoartelor lunare, trimestriale, anuale cu privire la implementarea proiectului și a raportului final de evaluare a proiectului cu recomandări de implementare la nivel naţional.
Experienţă şi calificare:
• Studii superioare în domenii sociale: juridică, asistenţă socială, sănătate, management, etc.;
• Experienţă în domeniile vizate minim 5 ani;
• Experienţă de lucru cu autoritățile administrației publice centrale și locale;
• Experienţă de lucru cu instituții internaționale;
• Cunoaşterea sistemului de protecţie socială din Republica Moldova;
• Cunoaşterea domeniului de asistenţă multidisciplinară a grupurilor vulnerabile, a legislaţiei relevante în domeniu;
• Competențe: capacităţi analitice, de negociere şi comunicare, abilităţi de management al resurselor umane;
• Calităţi personale: responsabilitate, perseverenţă, aptitudini de comunicare interpersonală eficientă;
• Cunoaşterea programelor MS Office (Word, Excel, Power Point etc.);
• Cunoaşterea limbilor română și rusă obligatoriu, cunoașterea limbii engleze va fi un avantaj.
Instrucțiuni de aplicare:
Persoanele interesate pot depune CV, scrisoarea de intenție și 2 recomandări pe adresa: Chișinău, str. Bănulescu Bodoni 14/1, etaj 1, sau prin email la adresa office.moldova@lumos.org.uk cu indicarea in linia subiectului funcția pentru care se aplică.
Data limită pentru aplicare este de 20 februarie 2011.
Doar candidații selectați vor fi invitați la interviu.
Republica Moldova, în ultimii ani, promovează reforma sistemului de protecţie a copilului şi familiei. În această perioadă au fost create servicii sociale noi, care nu au la bază suficiente reglementări legale de activitate: standarde de calitate, regulamente etc. De asemenea, nu există un mecanism de acreditare şi evaluare a prestatorilor de servicii sociale, ceea ce reclamă adresarea acestei probleme.
O altă problemă ce ține de domeniul medico-social o constituie instituționalizarea copiilor mici în risc major pentru supraviețuire și numărul mare al copiilor de 0 - 5 ani, care decedează la domiciliu şi în primele 24 ore după spitalizare.
Organizația LUMOS cu sediul în Marea Britanie, prin intermediul filialei din Republica Moldova, în baza Acordului de colaborare semnat cu autorităţile administraţiei publice centrale şi locale din Moldova, începînd cu anul 2007 oferă asistenţă tehnică Guvernului Republicii Moldova în implementarea strategiilor în domeniul protecţiei drepturilor copilului.
În conformitate cu politicile internaţionale şi naţionale, precum și prevederile Acordului de colaborare, LUMOS implementează în parteneriat cu Ministerul Muncii, Protecţiei Sociale şi Familiei, Ministerul Educaţiei şi Ministerul Sănătăţii patru proiecte, şi anume:
1. Elaborarea şi promovarea mecanismului de evaluare şi acreditare a serviciilor sociale;
2. Elaborarea, promovarea şi pilotarea mecanismului de colaborare intersectorială la nivel central şi local în domeniul medico-social privind prevenirea şi reducerea ratei mortalităţii infantile şi a copiilor sub 5 ani;
3. Implementarea “Strategiei naţionale şi planului de acţiuni privind reforma sistemului rezidenţial de îngrijire a copilului pentru anii 2007-2012” (HG nr. 784 din 9 iulie 2007) în trei regiuni pilot (mun. Chişinău şi raioanele Floreşti şi Ialoveni);
4. Dezvoltarea și promovarea educației incluzive.
În perioada anilor 2009 - 2010 Lumos a oferit asistență tehnică Ministerului Muncii Protecției Sociale și Familiei în vederea elaborării proiectului Legii cu privire la acreditarea și evaluarea prestatorilor de servicii sociale și a legislației secundare în vederea implementării acestei legi.
Pe parcursul anului 2008 a fost efectuat un studiu cu privire la evaluarea cauzelor mortalității infantile și a copiilor sub 5 ani la domiciliu și în primele 24 de ore de spitalizare, care a scos în evidență faptul că în majoritatea cazurilor copiii ce decedează la domiciliu provin din familii social-vulnerabile. În baza rezultatelor studiului a fost elaborat și aprobat de Guvern Mecanismul de colaborare intersectorială în vederea reducerea ratei mortalităţii infantile şi a mortalităţii copiilor sub vârsta de 5 ani la domiciliu (HG nr. 1182 din 22.12.2010).
Reieşind din cele expuse precum și angajamentele asumate prin acordurile semnate, LUMOS va sprijini în continuare Guvernul Moldovei și regiunile pilot în implementarea proiectelor nominalizate.
În scopul asigurării managementului proiectelor:
• elaborarea şi implementarea mecanismului de evaluare și acreditare a prestatorilor de servicii sociale
și
• implementarea mecanismului de colaborare intersectorială la nivel central şi local în domeniul medico-social privind prevenirea şi reducerea ratei mortalităţii infantile şi a copiilor sub 5 ani,
LUMOS Moldova va angaja un Manager Dezvoltare Socială.
Obiectivele postului:
• Să planifice şi gestioneze activităţile specifice de management şi administrare a proiectelor
• Să coordoneze activităţile de implementare ale proiectelor cu partenerii guvernamentali;
• Să coordoneze şi supervizeze activitatea coordonatorilor proiectelor și a echipei de implementare a acestor două proiecte
• Să asigure comunicarea și schimbul de informaţii şi experienţe între echipa de implementare și parteneri;
• Să colecteze, analizeze şi disemineze practicile bune obţinute în procesul de implementare a proiectelor;
• Să colaboreze cu echipa managerială a Programului în vederea dezvoltării serviciilor sociale adresate copiilor în situații de dificultate și familiilor lor;
• Să elaboreze rapoarte, recomandari despre implementarea proiectelor administrate.
Obligaţii şi responsabilităţi - Managerul Dezvoltare Socială:
1. Este responsabil de managementul proiectelor:
• Elaborarea şi implementarea mecanismului de evaluarea și acreditarea prestatorilor de servicii sociale, promovării sistemului de asigurare a calității serviciilor sociale;
• Implementarea mecanismului de colaborare intersectorială la nivel central şi local în domeniul medico-social privind prevenirea şi reducerea ratei mortalităţii infantile şi a copiilor sub 5 ani
2. Activează la nivel central în colaborare cu specialiştii din cadrul ministerelor de resort, în special, cu persoanele de referinţă din cadrul Ministerului Protecţiei Sociale Familiei şi Copilului și Ministerul Sănătății;
3. Oferă asistenţă tehnică specialiştilor din cadrul autorităţilor administrației publice locale, ceea ce implică deplasări de serviciu în teritoriu.
I. În cadrul proiectului elaborarea şi implementarea mecanismului de evaluarea și acreditare a prestatorilor de servicii sociale Managerul Dezvoltare Socială este responsabil de:
• Implementarea activităților proiectului în conformitate cu planul de implementare;
• Monitorizarea activității coordonatorului național al proiectului;
• Colaborarea cu experții internaționali în vederea implementării proiectului;
• Colaborarea cu autoritățile publice centrale și locale, prestatorii de servicii sociale, organizațiile internaționale și societatea civilă în scopul atingerii obiectivelor proiectului;
• Calitatea documentelor și materialelor elaborate în cadrul proiectului în conformitate cu planul de implementare;
• Identificarea resurselor la nivel central și local în vederea pilotării mecanismului de evaluare și acreditare a prestatorilor de servicii sociale;
• Identificarea şi selectarea consultanților și experţilor locali din cadrul proiectului;
• Organizarea testării proiectului mecanismului de evaluare și acreditare a prestatorilor de servicii sociale în raioanele-pilot;
• Managementul proiectului în scopul respectării termenilor de realizare ale activităților;
• Elaborarea rapoartelor lunare, trimestriale, anuale cu privire la implementarea proiectului și a raportului final de evaluare a proiectului cu recomandări de implementare la nivel naţional.
II. În cadrul proiectului implementarea mecanismului de colaborare intersectorială la nivel central şi local în domeniul medico-social privind prevenirea şi reducerea ratei mortalităţii infantile şi a copiilor sub 5 ani Managerul Dezvoltarea Socială este responsabil de:
• Implementarea activităților proiectului în conformitate cu planul de implementare;
• Monitorizarea activității coordonatorului național al proiectului;
• Colaborarea cu autoritățile publice centrale și locale, structurile și instituțiile sociale și din sănătate, organizațiile internaționale și societatea civilă în scopul atingerii obiectivelor proiectului;
• Calitatea documentelor și materialelor elaborate în cadrul proiectului în conformitate cu planul de implementare;
• Identificarea resurselor la nivel central și local în vederea implementării prevederilor mecanismului de colaborare intersectorială la nivel central şi local în domeniul medico-social privind prevenirea şi reducerea ratei mortalităţii infantile şi a copiilor sub 5 ani;
• Identificarea şi selectarea consultanților și experţilor locali din cadrul proiectului;
• Organizarea implementării proiectului în raioanele-pilot;
• Managementul proiectului în scopul respectării termenilor de realizare ale activităților;
• Elaborarea rapoartelor lunare, trimestriale, anuale cu privire la implementarea proiectului și a raportului final de evaluare a proiectului cu recomandări de implementare la nivel naţional.
Experienţă şi calificare:
• Studii superioare în domenii sociale: juridică, asistenţă socială, sănătate, management, etc.;
• Experienţă în domeniile vizate minim 5 ani;
• Experienţă de lucru cu autoritățile administrației publice centrale și locale;
• Experienţă de lucru cu instituții internaționale;
• Cunoaşterea sistemului de protecţie socială din Republica Moldova;
• Cunoaşterea domeniului de asistenţă multidisciplinară a grupurilor vulnerabile, a legislaţiei relevante în domeniu;
• Competențe: capacităţi analitice, de negociere şi comunicare, abilităţi de management al resurselor umane;
• Calităţi personale: responsabilitate, perseverenţă, aptitudini de comunicare interpersonală eficientă;
• Cunoaşterea programelor MS Office (Word, Excel, Power Point etc.);
• Cunoaşterea limbilor română și rusă obligatoriu, cunoașterea limbii engleze va fi un avantaj.
Instrucțiuni de aplicare:
Persoanele interesate pot depune CV, scrisoarea de intenție și 2 recomandări pe adresa: Chișinău, str. Bănulescu Bodoni 14/1, etaj 1, sau prin email la adresa office.moldova@lumos.org.uk cu indicarea in linia subiectului funcția pentru care se aplică.
Data limită pentru aplicare este de 20 februarie 2011.
Doar candidații selectați vor fi invitați la interviu.
Адрес:
Кишинев
Дата актуализации:
9 февраля 2011
Срок размещения вакансии истёк или кандидат был найден.
Ваше резюме успешно отправлено! 🥳
Зарегистрируйтесь сейчас, чтобы отслеживать статус вашего резюме!
Доставлено
и
Просмотрено