Manager de vânzari B2B
15 000 – 25 000 леев в месяц, на руки
GOODWILL HOUSE SRL
11 июля 2025
Кишинев, Буюканы
С опытом
Полный день
Не имеет значение
На территории работодателя
Manager Vînzări B2B
Responsabilități principale:
- Gestionarea și dezvoltarea relațiilor cu clienții existenți;
- Identificarea și atragerea clienților noi;
- Negocierea și încheierea contractelor;
- Realizarea obiectivelor de vânzări. Îndeplinirea targhetelor lunare și anuale;
- Analiza pieței și a concurenței;
- Lucru cu documentele comerciale:
- Pregătirea ofertelor;
- Urmărirea încasărilor și gestionarea datoriilor clienților;
- Respectarea procedurilor interne și a politicilor comerciale.
- Implementarea promoțiilor și materialelor de marketing;
- Colaborarea cu alte departamente:
- Lucru strâns cu departamentele de Marketing, Logistică și Financiar
- Transmiterea feedback-ului de la clienți pentru îmbunătățirea produselor/serviciilor
- Propunerea de soluții pentru optimizarea proceselor de vânzare
Cerințe față de candidat:
- Are cunoștințe în domeniul B2B;
- Posedă abilității de comunicare și convingere.
- Orientat spre rezultat.
- Are cunoștințe avansate PC (MS OFFICE, 1C).
- O gîndire analitico-strategică în domeniul vînzărilor.
- Experiență într-o poziție similară – v-a constitui un avantaj;
- Studii superioare în domeniul: management, economie, marketing – v-a constitui un avantaj.
- Calități personale: aranjat, punctual, proactiv, dinamic, cu inițiativă!
Un post stabil, într-o companie stabilă în creștere.
Posibilitate de a te afirma profesional și a învăța lucruri noi.
Salariu achitat oficial 100% și la timp. Pachet Social. Concediu prevăzut de legislație.
Premii semestriale în funcție de rezultate.
Ulterior persoanele selectate vor fi invitate pentru interviu.
Responsabilități principale:
- Gestionarea și dezvoltarea relațiilor cu clienții existenți;
- Identificarea și atragerea clienților noi;
- Negocierea și încheierea contractelor;
- Realizarea obiectivelor de vânzări. Îndeplinirea targhetelor lunare și anuale;
- Analiza pieței și a concurenței;
- Lucru cu documentele comerciale:
- Pregătirea ofertelor;
- Urmărirea încasărilor și gestionarea datoriilor clienților;
- Respectarea procedurilor interne și a politicilor comerciale.
- Implementarea promoțiilor și materialelor de marketing;
- Colaborarea cu alte departamente:
- Lucru strâns cu departamentele de Marketing, Logistică și Financiar
- Transmiterea feedback-ului de la clienți pentru îmbunătățirea produselor/serviciilor
- Propunerea de soluții pentru optimizarea proceselor de vânzare
Cerințe față de candidat:
- Are cunoștințe în domeniul B2B;
- Posedă abilității de comunicare și convingere.
- Orientat spre rezultat.
- Are cunoștințe avansate PC (MS OFFICE, 1C).
- O gîndire analitico-strategică în domeniul vînzărilor.
- Experiență într-o poziție similară – v-a constitui un avantaj;
- Studii superioare în domeniul: management, economie, marketing – v-a constitui un avantaj.
- Calități personale: aranjat, punctual, proactiv, dinamic, cu inițiativă!
Un post stabil, într-o companie stabilă în creștere.
Posibilitate de a te afirma profesional și a învăța lucruri noi.
Salariu achitat oficial 100% și la timp. Pachet Social. Concediu prevăzut de legislație.
Premii semestriale în funcție de rezultate.
Ulterior persoanele selectate vor fi invitate pentru interviu.
Знание языков:
Румынский Продвинутый
Русский Продвинутый
Румынский Продвинутый
Адрес:
Кишинев, Буюканы
str. Ștefan Neaga 74
str. Ștefan Neaga 74
Дата актуализации:
11 июля 2025
Телефон:
+373 60078883
Копировать
E-mail:
goodwill.house@outlook.com
Копировать
Контактное лицо:
Olga Vorojtova
Olga Vorojtova
Ваше резюме успешно отправлено! 🥳
Зарегистрируйтесь сейчас, чтобы отслеживать статус вашего резюме!
Доставлено
и
Просмотрено