Срок размещения вакансии истёк или кандидат был найден.
Manager de oficiu
Institutul de Dezvoltare a Societatii Informationale
27 марта 2013
Кишинев
Institutul de Dezvoltare a Societăţii Informaţionale este organizaţie din sfera ştiinţei şi inovării, lider în găsirea de noi soluţii şi servicii de înaltă tehnologie, specializat în cercetarea, conceperea, realizarea şi implementarea diverselor proiecte în domeniul societăţii informaţionale, transfer tehnologic, precum şi prestarea de servicii TIC.
Detalii despre priorităţile IDSI, de asemenea le puteţi găsi pe pagina web: www.idsi.md.
În vederea extinderii echipei IDSI suntem în căutare de:
Manager de oficiu
Responsabilităţi:
- Evidenţa, înregistrarea şi repartizarea corespondenţei primite şi emise de unitate
- Planificarea, pregătirea şi desfăşurarea şedinţelor
- Preluarea, transmiterea mesajelor telefonice, stenografierea, multiplicarea, redactarea materialelor
- Probleme de protocol şi relaţii cu publicul
- Difuzarea în unitate a deciziilor şi instrucţiunilor cu caracter de circulantă
- Organizarea deplasărilor de serviciu
- Pregătirea conceptului materialelor promoţionale (broşuri, prezentări, video etc.)
- Gestionarea site-ului organizaţiei (amplasare ştiri, interviuri, reportaje, anunţuri, imagini, video etc.)
- Elaborarea, redactarea şi traducerea comunicatelor de presă, ştiri, interviuri, reportaje, anunţuri etc.
- Organizarea evenimentelor şi altor acţiuni cu caracter de informare care se desfăşoară cu participarea reprezentanţilor mass-media şi mediului academic
Cerinţe:
- Studii superioare
- Experienţă de cel puţin 2 ani la un post similar
- Abilităţilor de lucru cu documentele de intrare-ieşire: experienţă de lucru şi/sau certificat care confirmă aceste cunoştinţe
- Cunoştinţe de operare pe calculator: Microsoft Office (Word, Excell, Power Point), navigare Internet
- Cunoaşterea limbilor străine (nivel avansat: scris, vorbit): limba engleză, limba rusă
- Cunoaşterea principiilor protocolare şi de comunicare orală şi scrisă
- Abilitatea de a planifica, organiza şi coordona eficient activităţile de secretariat
- Abilităţi de luare a deciziilor în mod operativ
- Perspicacitate şi capacităţi de adaptare
- Atenţie vizuală şi auditivă
Beneficii:
- Posibilitatea de a lucra într-o echipă dinamică
- Colectiv tînăr deschis spre comunicare
- Oportunitatea de a lucra la proiecte internaţionale care oferă noi provocări în mod constant
- Training-uri profesionale, posibilitatea de dezvoltare şi de creştere profesională
Dacă întruniţi condiţiile sus menţionate vă rugăm să expediaţi CV- ul Dvs., cu indicarea postului pentru care candidaţi şi scrisoarea de intenţie la adresa de e-mail: hr@idsi.md.
Detalii despre priorităţile IDSI, de asemenea le puteţi găsi pe pagina web: www.idsi.md.
În vederea extinderii echipei IDSI suntem în căutare de:
Manager de oficiu
Responsabilităţi:
- Evidenţa, înregistrarea şi repartizarea corespondenţei primite şi emise de unitate
- Planificarea, pregătirea şi desfăşurarea şedinţelor
- Preluarea, transmiterea mesajelor telefonice, stenografierea, multiplicarea, redactarea materialelor
- Probleme de protocol şi relaţii cu publicul
- Difuzarea în unitate a deciziilor şi instrucţiunilor cu caracter de circulantă
- Organizarea deplasărilor de serviciu
- Pregătirea conceptului materialelor promoţionale (broşuri, prezentări, video etc.)
- Gestionarea site-ului organizaţiei (amplasare ştiri, interviuri, reportaje, anunţuri, imagini, video etc.)
- Elaborarea, redactarea şi traducerea comunicatelor de presă, ştiri, interviuri, reportaje, anunţuri etc.
- Organizarea evenimentelor şi altor acţiuni cu caracter de informare care se desfăşoară cu participarea reprezentanţilor mass-media şi mediului academic
Cerinţe:
- Studii superioare
- Experienţă de cel puţin 2 ani la un post similar
- Abilităţilor de lucru cu documentele de intrare-ieşire: experienţă de lucru şi/sau certificat care confirmă aceste cunoştinţe
- Cunoştinţe de operare pe calculator: Microsoft Office (Word, Excell, Power Point), navigare Internet
- Cunoaşterea limbilor străine (nivel avansat: scris, vorbit): limba engleză, limba rusă
- Cunoaşterea principiilor protocolare şi de comunicare orală şi scrisă
- Abilitatea de a planifica, organiza şi coordona eficient activităţile de secretariat
- Abilităţi de luare a deciziilor în mod operativ
- Perspicacitate şi capacităţi de adaptare
- Atenţie vizuală şi auditivă
Beneficii:
- Posibilitatea de a lucra într-o echipă dinamică
- Colectiv tînăr deschis spre comunicare
- Oportunitatea de a lucra la proiecte internaţionale care oferă noi provocări în mod constant
- Training-uri profesionale, posibilitatea de dezvoltare şi de creştere profesională
Dacă întruniţi condiţiile sus menţionate vă rugăm să expediaţi CV- ul Dvs., cu indicarea postului pentru care candidaţi şi scrisoarea de intenţie la adresa de e-mail: hr@idsi.md.
Адрес:
Кишинев
Дата актуализации:
27 марта 2013
Срок размещения вакансии истёк или кандидат был найден.
Ваше резюме успешно отправлено! 🥳
Зарегистрируйтесь сейчас, чтобы отслеживать статус вашего резюме!
Доставлено
и
Просмотрено