Срок размещения вакансии истёк или кандидат был найден.
Manager de oficiu
HR-Consulting
2 июня 2016
Кишинев
HR-Consulting – lider in recrutarea personalului, la solicitarea clientului sau, este in cautarea candidatului pentru postul vacant: MANAGER DE OFICIU.
COMPANIA:
- Un Holding, care activează cu succes în domeniile: Alimentaţiei Publice, Comerţului cu amănuntul, prestării Serviciilor de Consultanţă, Distributie, Constructii si altele.
RESPONSABILITĂŢI:
- Recepţionarea şi readresarea apelurilor telefonice;
- Primirea, înregistrarea şi repartizarea corespondenţei în interiorul organizaţiei;
- Ridicarea şi expedierea corespondenţei la destinatari;
- Înregistrarea hotărârilor şi deciziilor luate de conducere si a actelor oficiale ale companiei;
- Redactarea corespondenţei de afaceri necesară desfăşurării activităţii zilnice;
- Asigurarea protocolului în cadrul companiei, deservirea deleagtiilor;
- Evidenta documentatiei pe cadre.
CERINŢE:
- Experienta intr-o funție similară mai mult de 1 an,
- Studii superioare finisate,
- Cunoaşterea verbala si scrisa a Limbilor: Româna, Rusă, Engleza, Franceza,
- Cunoştinţe avansate de operare PC: Word, Excel, Internet;
- Cunoştinţe de gestiune şi organizare;
- Receptivitate la informaţii;
- Responsabilitate.
BENEFICII:
- Salariu motivant + pachet social,
- Oficiu modern,
-Acoperirea cheltuielilor de comunicare.
CONTACTE:
Cei interesati de pozitia vizata sint pugati sa transmite CV la adresa de Email: ns50@search4staff.com
In CV indicati postul vacant: “Manager de Oficiu”.
Candidatii care corespund cerintelor vor fi contactati.
COMPANIA:
- Un Holding, care activează cu succes în domeniile: Alimentaţiei Publice, Comerţului cu amănuntul, prestării Serviciilor de Consultanţă, Distributie, Constructii si altele.
RESPONSABILITĂŢI:
- Recepţionarea şi readresarea apelurilor telefonice;
- Primirea, înregistrarea şi repartizarea corespondenţei în interiorul organizaţiei;
- Ridicarea şi expedierea corespondenţei la destinatari;
- Înregistrarea hotărârilor şi deciziilor luate de conducere si a actelor oficiale ale companiei;
- Redactarea corespondenţei de afaceri necesară desfăşurării activităţii zilnice;
- Asigurarea protocolului în cadrul companiei, deservirea deleagtiilor;
- Evidenta documentatiei pe cadre.
CERINŢE:
- Experienta intr-o funție similară mai mult de 1 an,
- Studii superioare finisate,
- Cunoaşterea verbala si scrisa a Limbilor: Româna, Rusă, Engleza, Franceza,
- Cunoştinţe avansate de operare PC: Word, Excel, Internet;
- Cunoştinţe de gestiune şi organizare;
- Receptivitate la informaţii;
- Responsabilitate.
BENEFICII:
- Salariu motivant + pachet social,
- Oficiu modern,
-Acoperirea cheltuielilor de comunicare.
CONTACTE:
Cei interesati de pozitia vizata sint pugati sa transmite CV la adresa de Email: ns50@search4staff.com
In CV indicati postul vacant: “Manager de Oficiu”.
Candidatii care corespund cerintelor vor fi contactati.
Адрес:
Кишинев
Дата актуализации:
2 июня 2016
Срок размещения вакансии истёк или кандидат был найден.
Отклик отправлен!
Зарегистрированные на сайте кандидаты чаще получают ответы от работодателей и могут напрямую общаться с ними в ЧАТЕ.