Срок размещения вакансии истёк или кандидат был найден.
                            
                    Manager de oficiu
                                                                
                                                                            SRL BASS Systems
                                                                        
                            31 марта 2014
                            Кишинев
                        
                    Cerinţe:
-studii superioare
- experienţă de lucru în domeniu.
- cunoaşterea limbii ruse si engleze la nivel înalt
- abilităţi avansate de cunoaştere şi utilizare a calculatorului
- comunicabilă, responsabilă, ambiţioasă, disciplinată
Responsabilităţi:
- Coordonarea documentaţiei interne şi externe
- Pregătirea cererilor, ordinelor, scrisorilor şi altor acte ce ţin de activitatea companiei.
- Monitorizarea corespondenţei de intrare şi ieşire (scrisori, mesajele fax): primire, înregistrare, transmiterea catre adresat, evidenţă, păstrare.
- Organizarea primirii corespondenţei pe adresa juridică, poştală şi fizică.
- Efectuarea copiilor şi multiplicării actelor la solicitarea Directorului General şi a Şefilor departamentelor.
- Imprimarea materialelor de lucru şi introducerea informaţiei în baza de date.
- Primirea apelurilor telefonice şi, în caz de necesitate, redirecţionarea către angajatul solicitat.
- Organizarea întrunirii vizitatorilor şi a oaspeţilor Companiei.
Condiţii de lucru:
- Serviciu stabil, conditii bune de munca
- Pachet social
- Colectiv tînăr şi prietenos
- Oficiu în centrul oraşului
- Remunerarea muncii se realizează la timp
Persoanele interesate vor trimite CV-ul cu fotografie la adresa de email: veronica.russchih@bass.md
Numai persoanele care corespund cerinţelor postului vor fi invitate la interviu.
Se vor analiza doar CV-urile ce conţin fotografie.
                            
        
    -studii superioare
- experienţă de lucru în domeniu.
- cunoaşterea limbii ruse si engleze la nivel înalt
- abilităţi avansate de cunoaştere şi utilizare a calculatorului
- comunicabilă, responsabilă, ambiţioasă, disciplinată
Responsabilităţi:
- Coordonarea documentaţiei interne şi externe
- Pregătirea cererilor, ordinelor, scrisorilor şi altor acte ce ţin de activitatea companiei.
- Monitorizarea corespondenţei de intrare şi ieşire (scrisori, mesajele fax): primire, înregistrare, transmiterea catre adresat, evidenţă, păstrare.
- Organizarea primirii corespondenţei pe adresa juridică, poştală şi fizică.
- Efectuarea copiilor şi multiplicării actelor la solicitarea Directorului General şi a Şefilor departamentelor.
- Imprimarea materialelor de lucru şi introducerea informaţiei în baza de date.
- Primirea apelurilor telefonice şi, în caz de necesitate, redirecţionarea către angajatul solicitat.
- Organizarea întrunirii vizitatorilor şi a oaspeţilor Companiei.
Condiţii de lucru:
- Serviciu stabil, conditii bune de munca
- Pachet social
- Colectiv tînăr şi prietenos
- Oficiu în centrul oraşului
- Remunerarea muncii se realizează la timp
Persoanele interesate vor trimite CV-ul cu fotografie la adresa de email: veronica.russchih@bass.md
Numai persoanele care corespund cerinţelor postului vor fi invitate la interviu.
Se vor analiza doar CV-urile ce conţin fotografie.
Адрес:
                        
                            Кишинев
                            
                            
                        
                    Дата актуализации:
                31 марта 2014
            
                Срок размещения вакансии истёк или кандидат был найден.
                            
                    Отклик отправлен!
                    
                Зарегистрированные на сайте кандидаты чаще получают ответы от работодателей и могут напрямую общаться с ними в ЧАТЕ.