Manager de oficiu
15 000 – 17 000 леев в месяц, до вычета налогов
Biroul Național al Asigurătorilor de Autovehicule
12 мая 2025
Кишинев, Центр
От 1 года
Полный день
Высшее
На территории работодателя
Biroul Național al Asigurătorilor de Autovehicule din Moldova (BNAA) anunță concurs de selectare a persoanei pentru ocuparea postului vacant de Manager oficiu
Activitatea principală a BNAA: membru cu drepturi depline în Sistemul Internațional de asigurare Carte Verde; asigură protecția victimelor accidentelor rutiere în cazurile prevăzute de lege.
Post Vacant: Manager oficiu
Tipul postului: full time, perioadă nedeterminată
Funcţia de bază: acordarea asistenței organului executiv, management-ul corespondenței oficiale / documentelor interne ale Biroului, atribuții de gestiune a resurselor umane în conformitate cu actele normative interne și Statutul BNAA.
Cerințe față de candidat:
- Studii universitare de licență (domeniul juridic/economic va constitui un avantaj);
- Experiență în domeniul managementului de oficiu / resurselor umane;
- Cunoștințe de operare la calculator – Sistem intern de gestiune a documentelor E-management, Microsoft Office (Word, Excell, Power Point), Internet, Rețele media de socializare;
- Cunoașterea limbii române/ruse – nivel fluent, a limbii engleze – nivel mediu cel puțin;
- Aptitudini de comunicare, lucru în echipă, planificare şi organizare;
- Determinare și interes pentru dezvoltarea personală, cât și a proceselor interne ale biroului.
Principale atribuții funcționale:
- Oferirea suportului necesar în activitatea organului executiv;
- Îndeplinirea sarcinilor de ordin logistic întru exercitarea activității operaționale a Biroului;
- Înregistrarea/repartizarea corespondenței oficiale/ a documentelor interne prin intermediul Sistemului informațional intern E-management;
- Elaborarea actelor aferente gestiunii resurselor umane pentru personalul BNAA;
- Oferirea consultațiilor / informațiilor solicitate de persoane păgubite / petiționari, în limita atribuțiilor funcționale;
- Crearea și întreținerea unei pagini pe rețele de socializare;
- Alte atribuții delegate de organul executiv.
Beneficiile oferite de BNAA:
- Experiență profesională în domeniul managementului oficiului/resurselor umane;
- Mediu de muncă modern și prietenos;
- Procese de activitate digitalizate;
- Pachet salarial competitiv.
Persoanele interesate sunt invitate să depună Curriculum Vitae însoțit de o scrisoare de intenție, pe adresa Biroului Național: str. M. Kogălniceanu 16, mun. Chișinău, sau în format electronic, pe adresa de e-mail.
Vor fi contactați pentru susținerea interviului doar candidații selectați.
Activitatea principală a BNAA: membru cu drepturi depline în Sistemul Internațional de asigurare Carte Verde; asigură protecția victimelor accidentelor rutiere în cazurile prevăzute de lege.
Post Vacant: Manager oficiu
Tipul postului: full time, perioadă nedeterminată
Funcţia de bază: acordarea asistenței organului executiv, management-ul corespondenței oficiale / documentelor interne ale Biroului, atribuții de gestiune a resurselor umane în conformitate cu actele normative interne și Statutul BNAA.
Cerințe față de candidat:
- Studii universitare de licență (domeniul juridic/economic va constitui un avantaj);
- Experiență în domeniul managementului de oficiu / resurselor umane;
- Cunoștințe de operare la calculator – Sistem intern de gestiune a documentelor E-management, Microsoft Office (Word, Excell, Power Point), Internet, Rețele media de socializare;
- Cunoașterea limbii române/ruse – nivel fluent, a limbii engleze – nivel mediu cel puțin;
- Aptitudini de comunicare, lucru în echipă, planificare şi organizare;
- Determinare și interes pentru dezvoltarea personală, cât și a proceselor interne ale biroului.
Principale atribuții funcționale:
- Oferirea suportului necesar în activitatea organului executiv;
- Îndeplinirea sarcinilor de ordin logistic întru exercitarea activității operaționale a Biroului;
- Înregistrarea/repartizarea corespondenței oficiale/ a documentelor interne prin intermediul Sistemului informațional intern E-management;
- Elaborarea actelor aferente gestiunii resurselor umane pentru personalul BNAA;
- Oferirea consultațiilor / informațiilor solicitate de persoane păgubite / petiționari, în limita atribuțiilor funcționale;
- Crearea și întreținerea unei pagini pe rețele de socializare;
- Alte atribuții delegate de organul executiv.
Beneficiile oferite de BNAA:
- Experiență profesională în domeniul managementului oficiului/resurselor umane;
- Mediu de muncă modern și prietenos;
- Procese de activitate digitalizate;
- Pachet salarial competitiv.
Persoanele interesate sunt invitate să depună Curriculum Vitae însoțit de o scrisoare de intenție, pe adresa Biroului Național: str. M. Kogălniceanu 16, mun. Chișinău, sau în format electronic, pe adresa de e-mail.
Vor fi contactați pentru susținerea interviului doar candidații selectați.
Lucrul în Echipă
Знание языков:
Английский Средний
Адрес:
Кишинев, Центр
str. Mihail Kogalniceanu 16
str. Mihail Kogalniceanu 16
Дата актуализации:
12 мая 2025
Телефон:
+373 79303335
Копировать
E-mail:
bnaa@bnaa.md
Копировать
E-mail:
diana.morteanu@bnaa.md
Копировать
Контактное лицо:
Diana Morteanu
Diana Morteanu
Веб-сайт компании:
https://www.bnaa.md
https://www.bnaa.md
Ваше резюме успешно отправлено! 🥳
Зарегистрируйтесь сейчас, чтобы отслеживать статус вашего резюме!
Доставлено
и
Просмотрено