Срок размещения вакансии истёк или кандидат был найден.
Manager de oficiu
BASS Systems SRL
10 января 2014
Кишинев
Cerinţe:
-sudii superioare
- experienţă de lucru în domeniu
- domnişoară cu aspect fizic plăcut
- cunoaşterea limbii ruse si engleze la nivel inalt
- abilităţi avansate de cunoaştere şi utilizare a calculatorului
- Comunicabila, responsabila, ambiţioasă, disciplinata
Responsabilităţi:
- Coordonarea documentaţiei interne şi externe:
- Pregătirea cererilor, ordinelor, scrisorilor şi altor acte ce ţin de activitatea companiei.
- Lucru cu cadrele.
- Monitorizarea corespondenţei de intrare şi ieşire (scrisori, mesajele fax): primire, înregistrare, transmiterea catre adresat, evidenţă, păstrare.
- Organizarea primirii corespondenţei pe adresa juridică, poştală şi fizică.
- Efectuarea copiilor şi multiplicării actelor la solicitarea Directorului General şi a Şefilor departamentelor.
- Imprimarea materialelor de lucru şi introducerea informaţiei în baza de date.
- Primirea apelurilor telefonice şi, în caz de necesitate, redirecţionarea către angajatul solicitat.
- Organizarea întrunirii vizitatorilor şi a oaspeţilor companiei.
- Cumpărarea biletelor avia şi rezervări hoteliere.
-Asigură activitatea şi functionarea vitală a oficiului (comandarea apei, a rechizitelor de birou dupa necesitate, abonarea la editiile periodice, etc)
Condiţii de lucru:
- Serviciu stabil, conditii bune de munca
- Pachet social
- Colectiv tînăr şi prietenos
- Oficiu în centrul oraşului
- Remunerarea muncii se realizează la timp.
Persoanele interesate vor trimite CV-ul cu fotografie la adresa de email: veronica.russchih@bass.md
Numai persoanele care corespund cerinţelor postului vor fi invitate la interviu.
Se vor analiza doar CV-urile ce conţin fotografie.
-sudii superioare
- experienţă de lucru în domeniu
- domnişoară cu aspect fizic plăcut
- cunoaşterea limbii ruse si engleze la nivel inalt
- abilităţi avansate de cunoaştere şi utilizare a calculatorului
- Comunicabila, responsabila, ambiţioasă, disciplinata
Responsabilităţi:
- Coordonarea documentaţiei interne şi externe:
- Pregătirea cererilor, ordinelor, scrisorilor şi altor acte ce ţin de activitatea companiei.
- Lucru cu cadrele.
- Monitorizarea corespondenţei de intrare şi ieşire (scrisori, mesajele fax): primire, înregistrare, transmiterea catre adresat, evidenţă, păstrare.
- Organizarea primirii corespondenţei pe adresa juridică, poştală şi fizică.
- Efectuarea copiilor şi multiplicării actelor la solicitarea Directorului General şi a Şefilor departamentelor.
- Imprimarea materialelor de lucru şi introducerea informaţiei în baza de date.
- Primirea apelurilor telefonice şi, în caz de necesitate, redirecţionarea către angajatul solicitat.
- Organizarea întrunirii vizitatorilor şi a oaspeţilor companiei.
- Cumpărarea biletelor avia şi rezervări hoteliere.
-Asigură activitatea şi functionarea vitală a oficiului (comandarea apei, a rechizitelor de birou dupa necesitate, abonarea la editiile periodice, etc)
Condiţii de lucru:
- Serviciu stabil, conditii bune de munca
- Pachet social
- Colectiv tînăr şi prietenos
- Oficiu în centrul oraşului
- Remunerarea muncii se realizează la timp.
Persoanele interesate vor trimite CV-ul cu fotografie la adresa de email: veronica.russchih@bass.md
Numai persoanele care corespund cerinţelor postului vor fi invitate la interviu.
Se vor analiza doar CV-urile ce conţin fotografie.
Адрес:
Кишинев
Дата актуализации:
10 января 2014
Срок размещения вакансии истёк или кандидат был найден.
Ваше резюме успешно отправлено! 🥳
Зарегистрируйтесь сейчас, чтобы отслеживать статус вашего резюме!
Доставлено
и
Просмотрено