Manager de oficiu / Recepție

Taxreturn
Город: Кишинев
Образование: Любое
Опыт работы: Можно без опыта
Зарплата: Не указана
График: Полный рабочий день
Cerințe:

Abilități de organizare;
Utilizarea liberă a calculatorului (word, excel);
O bună cunoaștere a rețelelor de socializare;
Cunoașterea limbii române și limbii ruse;
Bune abilități gramaticale în vorbire și scris.

Responsabilități:

Organizarea documentației în companie, trimiterea corespondenței;
Asigurarea oficiului cu birotică si alte lucruri necesare în birou;
Corespondenta cu clienții pe site-ul companiei si pe rețelele de socializare;
Oferirea clienților/potențialilor clienți informații cu privire la serviciile prestate de către companie;
Redirecționarea fluxului de informații persoanelor competente din companie;
Întâlnirea clienților și conectarea loc cu persoana ce va satisface nevoile acestora;
Alte sarcini aferente funcției, parvenite de la conducere.

Oferim:

Lucru într-o companie în plină dezvoltare;
Un birou confortabil;
Oportunități de dezvoltare profesională și avansare în carieră;
Salariu competitiv și achitat la timp;
Pachet social;
Regim de lucru: luni-vineri, 9:00-18:00.

Menționează în subiectul mesajului "Manager de oficiu / Recepție // rabota.md". E-mail: taxreturn.hr@gmail.com
Прикрепить CV CV с сайта
Прикрепить CV

Укажите ваше Имя и Фамилию

Есть CV на сайте? Вход
Отправить CV

Укажите желаемую вакансию

Добавить сопроводительное письмо
Закрыть
Готово!
Твое резюме успешно отправлено 🥳
Закрыть