Срок размещения вакансии истёк или кандидат был найден.
Manager de oficiu – asistentă HR
"Casa Vinului"srl
26 сентября 2012
Кишинев
Cerinţe:
- studii superioare (de preferinţă în managementul resurselor umane, psihologie, business şi administrare, dreptul muncii)
- experienţă profesională într-o poziţie similară minim 1 an, sau experienţă în servicii resurse umane minim 6 luni.
- cunoştinţe operare PC (Microsoft Word, Excel - obligatoriu, Internet, etc);
- posedarea limbii române, ruse; engleza - ar fi un avantaj.
- abilităţi de utilizare a echipamentului de birou;
- cunoaşterea eticii de comunicare de afaceri;
- persoană responsabilă, dinamică, comunicabilă.
Responsabilităţi:
- întocmire şi înregistrarea corespondenţei de afaceri.
- direcţionarea însărcinărilor conducerii către managerii vizaţi şi colectarea rapoartelor de activitate.
- recepţionarea cererilor de angajare, eliberare, transfer, concedii.
- executarea şi înregistrarea ordinelor de strictă evidenţă corespunzătoare cererilor.
- încheierea şi înregistrarea contractelor individuale de muncă.
- plasarea anunţurilor de recrutare pentru posturile vacante, colectarea şi selectarea CV-urilor, programarea interviurilor în colaborare cu managerul de profil.
Oferim:
- perspectiva de creştere profesionala în domeniu HR.
- salariu competitiv în dependentă de experienţă, cunoştinţe şi obiective.
- pachet social.
- bonus: alimentaţie gratuită
Expediaţi vă rog CV-ul la dresa office@casavinului.md, cu indicarea postului la care aplicaţi. Telefon de contact (22) 59-27-97.
- studii superioare (de preferinţă în managementul resurselor umane, psihologie, business şi administrare, dreptul muncii)
- experienţă profesională într-o poziţie similară minim 1 an, sau experienţă în servicii resurse umane minim 6 luni.
- cunoştinţe operare PC (Microsoft Word, Excel - obligatoriu, Internet, etc);
- posedarea limbii române, ruse; engleza - ar fi un avantaj.
- abilităţi de utilizare a echipamentului de birou;
- cunoaşterea eticii de comunicare de afaceri;
- persoană responsabilă, dinamică, comunicabilă.
Responsabilităţi:
- întocmire şi înregistrarea corespondenţei de afaceri.
- direcţionarea însărcinărilor conducerii către managerii vizaţi şi colectarea rapoartelor de activitate.
- recepţionarea cererilor de angajare, eliberare, transfer, concedii.
- executarea şi înregistrarea ordinelor de strictă evidenţă corespunzătoare cererilor.
- încheierea şi înregistrarea contractelor individuale de muncă.
- plasarea anunţurilor de recrutare pentru posturile vacante, colectarea şi selectarea CV-urilor, programarea interviurilor în colaborare cu managerul de profil.
Oferim:
- perspectiva de creştere profesionala în domeniu HR.
- salariu competitiv în dependentă de experienţă, cunoştinţe şi obiective.
- pachet social.
- bonus: alimentaţie gratuită
Expediaţi vă rog CV-ul la dresa office@casavinului.md, cu indicarea postului la care aplicaţi. Telefon de contact (22) 59-27-97.
Адрес:
Кишинев
Дата актуализации:
26 сентября 2012
Срок размещения вакансии истёк или кандидат был найден.
Ваше резюме успешно отправлено! 🥳
Зарегистрируйтесь сейчас, чтобы отслеживать статус вашего резюме!
Доставлено
и
Просмотрено